h
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Predstavitev knjige Osupljiva moč zgodbe

V četrtek, 29. avgusta 2024, bo na Vrtu Lily Novy v Ljubljani potekala predstavitev knjige Osupljiva moč zgodbe. »Nova knjiga dr. Andreja Pompeta je koristen in poučen pripomoček, ki bo bralcu na široko odprl vrata v magični svet zgodb in daljnosežnega učinka njihovega pripovedovanja,« je prepričana urednica knjige Simona Kruhar Gaberšček. Prva knjiga o storytellingu v slovenščini je namenjena vsem, ki se zavedate moči zgodb in želite bolje razumeti, kako lahko te vplivajo na naše življenje in poslovanje. Za tiste, ki še nimate svojega izvoda, bodo na voljo knjige za nakup z avtorjevim podpisom, tisti, ki svoje izvode že imate, pa jih prav tako prinesite podpisat.

Zlati boben: rok za oddajo del v tekmo je podaljšan

Zlati boben podaljšuje rok za oddajo del v tekmo do 4. septembra 2024. Prijavitelji lahko prijavijo vsa dela, ki so bila objavljena, predvajana ali prvič izvedena med 22. avgustom 2023 in 21. avgustom 2024. Letos festival predstavlja novo skupino B2B v sekciji za kreativno poslovno odličnost, ki podjetjem ponuja nove priložnosti za predstavitev njihovih najbolj uspešnih strategij pri reševanju aktualnih izzivov v B2B poslovanju.

Telekom Slovenije s celovito nadgradnjo mobilnega omrežja

Uporabniki v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije vsako leto za približno 33 odstotkov povečajo prenos podatkov, zato podjetje svoje omrežje skrbno in celovito modernizira ter nadgrajuje z najnovejšimi tehnologijami, s čimer postavlja temelje za nadaljnji razvoj. V letu 2023 je Telekom Slovenije v razvoj mobilnega omrežja vložil dobrih 22 milijonov evrov, v letošnjem letu pa bodo naložbe več kot podvojene.

Telekom Slovenije

Več kot 110 otrokom iz socialno šibkega okolja omogočili počitnice

Konec julija se je MOL-ov program zvestobe SMILE & DRIVE poslovil s slovenskega trga, saj ga je zamenjal program zvestobe Skupine MOL, MOL Move. S tem mejnikom se je zaključilo tudi doniranje točk, ki so jih člani SMILE & DRIVE s svojimi nakupi zbirali v preteklosti. Člani so skupaj donirali 5.258.800 točk, podjetje MOL & INA pa je dodalo še dodatnih 2.000.000 točk, zato so brezskrbne počitnice v programu Pomežik soncu, ki ga vodi Zveza prijateljev mladine Slovenije (ZPMS), omogočili več kot 110 otrokom. Donacijo so v Pacugu simbolično predali Bredi Krašna, generalni sekretarki ZPMS.

Krašna

Radenska z novo Opel Corso osrečila mlado mamico iz Celja

Po zaključku velike poletne nagradne igre »Zapelji se z Radensko«, ki je trajala od 1. maja do 31. julija letos, je znana dobitnica avtomobila Opel Corsa. Glavne nagrade se je razveselila Maja Čoh iz Celja, ki je avto prevzela v družbi 8-mesečnega sinčka Timija. V Radenski so v času trajanja nagradne igre poskrbeli za stopnjevanje vročice, saj so vsak mesec izžrebali tudi prejemnika električnega kolesa Econo.

Opel Corsa

InCastra – dan ajdovske industrije in podjetništva

Ajdovščina, ki velja za eno od najbolj prodornih občin Sloveniji, hkrati pa zaseda sam vrh na področju trga dela, 20. in 21. septembra napoveduje dogodek InCastra. Na njem se predstavljajo najuspešnejša podjetja iz regije, kot so Pipistrel, VRC Springs, Sartorius, Incom, Mlinotest in druga. Pozornost festivala, ki je namenjen tako odraslim kot mladim, ki se še odločajo za svojo karierno pot, bo na sedmi InCastri – ne po naključju – posvečena zdravju na delovnem mestu.

InCastra

Približuje se Europarkov 24. rojstni dan

»Največja nakupovalna destinacija severovzhodne Slovenije«, kot se opisujejo v Europarku, bo kmalu postala središče zabavnega dogajanja in prijetnih doživetij, saj se pripravljajo na praznovanje 24. rojstnega dne. Kot vsako leto bodo tudi letos ob tej priložnosti pripravili rojstnodnevno zabavo, ki bo v družbi znanih Slovencev popestrila prve septembrske dni. Praznično dogajanje se bo začelo v ponedeljek, 2., in trajalo vse do sobote, 7. septembra. Obiskovalce bodo razveselili s koncerti priljubljenih slovenskih pevcev in glasbenih skupin, kot so Žan Serčič, Nastja Gabor in Prifarski muzikanti. Poleg zabave za najmlajše pripravljajo tudi nagradne igre, bogato akcijsko ponudbo in nepozabna presenečenja.

Europark

Drive-in-kino ponovno na parkirišču Centra Vič

Kino Bežigrad je poleti po kotičkih Slovenije razveseljeval ljubitelje izkušnje kina na prostem s svojim Piknik kinom. Ker pa se poletje, čas dopustov in počitnic počasi približuje koncu, Kino Bežigrad svoje kino platno ponovno postavlja na parkirišče Centra Vič. Tam bo vsak konec tedna, dokler bo vreme to dopuščalo, ponovno moč uživati v drive-in-kinu. Na sporedu so se znašle tako filmske klasike, kot sta Briljantina in Umazani ples, kot tudi sveže uspešnice Konča se z nama, Transformerji ena in Joker: Norost v dvoje. Prav posebno presenečenje pa 31. avgusta pripravlja Center Vič; omogočajo namreč brezplačen vstop na projekcijo sinhronizirane risane animacije Jaz, baraba 4.

Drive-in-kin

Planet predstavlja udeležence šova Življenje na tehtnici

Nova sezona šova Življenje na tehtnici je tik pred vrati in na Planetu pravijo, da bodo gledalci ponovno priča osupljivim preobrazbam, izzivom in čustvenim trenutkom. Prva epizoda šova bo na sporedu že v nedeljo, 1. septembra, znani pa so tudi že prvi tekmovalci.

Življenje na tehtnici

Paraolimpijske igre na RTV Slovenija

Pariz bo te dni gostil 17. poletne paraolimpijske igre. Slovenijo bo zastopalo 14 parašportnic in parašportnikov v štirih športnih panogah, in sicer v parastrelstvu, paralokostrelstvu, paraatletiki in odbojki sede. RTV Slovenija v skladu s svojim poslanstvom in vizijo javnega medijskega servisa v Sloveniji dosledno in sistematično spremlja paraolimpijski šport ter mu namenja ustrezen programski čas, zato bo del svojega programa namenila prenosom in vsebinskemu pokrivanju tudi tega športnega dogodka.

Paraolimpijske

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji