MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
OTP banka ostaja glavni sponzor Olimpijskega komiteja Slovenije
Evropski teden športa se je zaključil z novico, da se nadaljuje več kot 30-letno sodelovanje med Olimpijskim komitejem Slovenije in OTP banko. OTP banka ne podpira le vrhunskih športnikov in nastopov na olimpijskih igrah, temveč s svojimi aktivacijami vključuje tudi mlajše športnike in športnice ter navijače. Pogodbo o generalnem sponzorstvu za olimpijski cikel 2024 – 2028 so podpisali Franjo Bobinac, predsednik slovenske krovne športne organizacije OKS-ZŠZ, Tomaž Jontes, generalni sekretar OKS-ZŠZ, John Denhof, predsednik uprave OTP banke, in Anita Stojčevska, podpredsednica uprave OTP banke.
Foto: Žiga Intihar
Tom Banks in Nick Hallbery razkrivata skrivnosti uspeha na Zlatem bobnu
Zlati boben predstavlja še dva govorca, ki bosta letos nastopila na festivalskem odru. Obiskovalci bodo prisluhnili Tomu Banksu, kreativnemu uredniku britanske marketinške publikacije The Drum, katerega strast do spodbujanja družbenih sprememb se odraža v kreativnih projektih, ki skupnostim prinašajo pozitivne spremembe. Ob njem bo nastopil Nick Hallbery, izvršni kreativni direktor v agenciji Mother London, ki slovi po snovanju kampanj za blagovne znamke, kot so IKEA, Stella Artois in MoneySuperMarket.
Lidl Slovenija s partnerji poziva k hranozavestnemu ravnanju
Pobudniki slovenskega dneva brez zavržene hrane so se ponovno združili in poudarili pomen hranozavesti – ozaveščenega odnosa do hrane za manj odpadne hrane in zdrav življenjski slog. Hkrati so opozorili na izzive, povezane z odpadno hrano. V sodelovanju z Lidlom Slovenija je program Ekošola napovedal 11. sezono projekta Hrana ni za tjavendan, ki o problematiki odpadne hrane ozavešča otroke in mladostnike, Etri skupina z Mini tovarno pa je v sklopu Zavoda pod Strehco pripravila pokušino okusnih jedi, ustvarjenih iz hrane, ki bi sicer postala odpadna.
Število kibernetskih napadov in varnostnih dogodkov se še vedno povečuje
V Centru kibernetske varnosti in odpornosti Telekoma Slovenije opozarjajo, da je letošnje leto rekordno po številu kibernetsko varnostnih dogodkov. V prvih devetih mesecih tega leta so obravnavali skoraj štirikrat več več varnostnih dogodkov kot v enakem obdobju lanskega leta. Pri tem se spletne zlorabe in kibernetski napadi osredotočajo tako na posameznike kot podjetja in organizacije, zato v Telekomu Slovenije priporočajo uporabo dodatnih varnostnih storitev, kot je Varen splet.
O kibernetskih napadih na podjetja in vlogi odnosov z javnostmi pri tem bo govora tudi na Dnevu PR v organizaciji Marketing magazina, ki bo 8. oktobra v ljubljanski Festivalni dvorani.
Telemach krepi svoj portfelj s platformo Astra AI
Telemach Slovenija širi nabor naprednih telekomunikacijskih storitev za svoje uporabnike, ob tem pa misli tudi na mlade generacije. Zdaj v mobilnih paketih VEČ ponujajo izobraževalno platformo Astra AI, ki izkorišča moč umetne inteligence. Namenjena je osnovnošolcem in dijakom ter ponuja popolnoma prilagojeno pomoč za vsakega uporabnika pri učenju matematike, angleščine in kemije, na voljo pa so tudi priprave na maturo.
»Pri Telemachu smo ponosni, da vstopamo na polje umetne inteligence in se z Astro AI še bolj približujemo mladim. Storitev ni zgolj tehnološka inovacija, temveč rešitev, ki mladim omogoča dostop do kakovostnega izobraževanja na sodoben način. Vseskozi sledimo trendom in prepričani smo, da bo Astra AI nepogrešljiv pripomoček za prihodnje generacije, za katere bo umetna inteligenca del vsakodnevnega življenja,« je ob novosti dejal Tomislav Čizmić, predsednik poslovodstva Telemacha Slovenija.
V Ljubljano prihaja BIG Design
Med 10. in 12 oktobrom 2034 se bodo ljubljanske ulice in trgi v središču mesta spremenili v interaktiven razstavni prostor. V sklopu mednarodnega festivala BIG Design Ljubljana jih bodo popestrili presežki širšega oblikovalskega prostora, v Slovenijo pa ob tej priložnosti prihajajo zveneča imena produktnega oblikovanja. Festival se začenja z odprtjem razstave BIG Design v četrtek, 10. oktobra, pred ljubljansko Mestno hišo, ulično dogajanje z več kot 40 razstavljavci pa bo popestrila oblikovalska okuševalnica. Vrhunec dogajanja bo festival doživel s podelitvijo slovenskih nagrad za oblikovanje in s podelitvijo mednarodnih nagrad BIG SEE Grand Prix.
»Sladoledni vrh« v Ljubljani
Slovenija je gostila tridnevno generalno skupščino Evropskega združenja sladoledne industrije Euroglaces. Dogodek, ki sta ga organizirala agencija Rubikon GRAL in proizvajalec sladoledov LEONE, je združil evropske proizvajalce sladoleda, kot so Ben&Jerry’s, Oreo, Haagen-Dasz in Mars. Razpravljali so o podražitvah surovin, kakovosti sestavin, prodaji in inovacijah, vključno z uporabo umetne inteligence v proizvodnji. Boštjan Jerončič, direktor podjetja Incom (LEONE), je izpostavil pomembnost dogodka za krepitev tržnega položaja podjetja in rast evropske sladoledne industrije.
Spar Slovenija in Europa Donna Slovenija v rožnatem oktobru združila moči
Oktober je mesec ozaveščanja o raku dojk, zato je Spar Slovenija podprl posebno akcijo Združenja Europa Donna Slovenija, ki ženske spodbuja k rednemu mesečnemu samopregledovanju dojk. V trgovinah SPAR po vsej Sloveniji boste na oddelku sadja in zelenjave našli posebno sporočilo: »Pretipaj še svoje«. Z njim želijo opomniti na pomen zgodnjega odkrivanja raka dojk.
15.267 tekačev prijavljenih na NLB 28. Ljubljanski maraton
20. oktobra 2024 bodo ljubljanske ulice preplavili tekači, med katerimi bo 10.175 domačih in rekordnih 5.092 tujih, ki prihajajo iz kar 86-ih različnih držav. Organizatorji pravijo, da so letos še posebej ponosni na mlado tekaško populacijo, saj je povprečna starost tekača na maratonu le 39 let. Kar 29 % prijavljenih, oziroma 4.472 tekačev, je starih do vključno 30 let, kar pomeni skoraj 600 več mladih tekačev v primerjavi z lanskim letom. »Najmlajši tekač ima 16 let, najstarejša udeleženka pa kar 90 let, kar lepo ponazarja raznolikost udeležencev tega športnega praznika,« pravijo.
Kalos Penina First Edition prejela zlato priznanje v Nemčiji
Slovenska penina Kalos je mednarodno žirijo prepričala s svojo kompleksnostjo, popolno harmonijo svežine, bogatim okusom rumenega sadja in fino mehurčkasto teksturo. Penina prihaja iz Vipavske doline in gre za edinstveno recepturno mešanico chardonnaya, pinela in rebule, pridelano po klasični metodi. Tekmovanje velja za eno najuglednejših svetovnih vinskih tekmovanj, kjer strokovnjaki z vsega sveta ocenjujejo vina po natančno določenih merilih.
Jesenska toplina in pomladna svežina na vašem krožniku
Rio Mare je v sodelovanju z agencijo Povem v sklopu jesenskih promocij po Sloveniji predstavil dva nova sezonska okusa Insalatissime – Spring in Autumn. V Aleji in Leclercu so poleg degustacij z okrašeno cvetlično gugalnico pričarali vzdušje pomladi in jeseni. Obiskovalci so lahko preizkusili sveže sezonske kombinacije in se fotografirali ob gugalnici, v okviru promocije pa se jim je pridružila tudi dolgoletna sodelavka Rio Mare Ana Žontar. Na dogodku v BTC Cityju pa je Wortex, ambasador znamke Rio Mare, z obema novima okusoma presenetil obiskovalce na gaming dogodku.
Nova sezona MET OPERA na ogled tudi v Cineplexxu Ljubljana in Maribor
Metropolitanska opera naznanja sezono 2024/25 z osmimi predstavami, s prenosom v živo iz odra Metropolitanske opere v kina po vsem svetu. Sezono je včeraj otvorila Offenbachova opera Hoffmannove pripovedke, ki ji sledijo opera Prizemljena skladateljice Jeanine Tesori, Puccinijeva Tosca, Verdijeva Aida, Beethovnova Fidelia, Mozartova Figarova svatba, Straussova Saloma in Rossinijev Seviljski brivec.
Slovenski gledalci si bodo prenose v živo lahko ogledali v ljubljanskem in mariborskem kinu Cineplexx. Prenosi so posneti z več kamerami in ob izjemno kakovostnem zvoku zelo primerni prav za predvajanje na velikih platnih.
Oktober na VOYO
VOYO je odet v nove barve in prinaša novosti, ki bodo gledalcem delale družbo v jesenskih dneh. Predvsem so ponosni, da na VOYO 10. oktobra prihaja popolnoma nova originalna serija Hiša ljubezni, ki nas bo popeljala v prvi slovenski (legalni!) bordel. Napovedujejo še športne prenose in nove sezone najbolj priljubljenih resničnostnih šovov ter priporočajo ogled filma meseca oktobra – Tom Clancy: Brez obžalovanja.