WARC: Pet ključnih trendov za leto 2025
WARC-ova raziskava Marketer’s Toolkit 2025 razkriva optimistično napoved; kar dve tretjini marketingašev ocenjuje, da se bodo poslovne razmere v letu 2025 izboljšale.
Raziskava, pri je sodelovalo nekaj več kot 1.100 globalnih marketingašev, podaja pet ključnih trendov, ki bodo oblikovali strategije v prihodnjem letu.
Izkoristite ekonomski premik navzgor.
Več kot dve tretjini marketingašev pričakuje izboljšanje poslovnega okolja. S pričakovanim umirjanjem inflacije in povečano potrošniško samozavestjo se bodo marketinške aktivnosti osredotočile na ohranjanje cenovne moči.
Izboljšajte uporabniško izkušnjo.
Slabe uporabniške izkušnje ogrožajo 3,5 bilijona (!) evrov prihodkov. Marketingašem je priporočeno uskladiti obljube znamke z dejansko izkušnjo uporabnikov, s poudarkom na ključnih stičnih točkah, kot so aplikacije, spletna mesta in prodajna mesta.
Digitalna dilema in varnost znamk.
Čeprav 40 odstotkov marketingašev predvideva, da bo varnost znamk pomembno vplivala na strategije, jih le 8 odstotkov načrtuje zmanjšanje naložb v družbena omrežja. V porastu so tveganja, povezana s spletnimi prevarami in vsebinami, ki lahko škodijo znamkam, kar zahteva večjo pozornost pri upravljanju oglasnega prostora.
Trajnost v dobi UI.
Kljub naraščajočim pomislekom glede trajnostnih vidikov UI tehnologij, le tretjina marketingašev pričakuje, da bo to vplivalo na medijske nakupe. Učinkovite strategije bodo vključevale trajnostne okvire za zmanjšanje okoljskega odtisa oglaševalskih kampanj.
»Doba atomov«.
Potrebe posameznikov, ki živijo sami, ostajajo neizkoriščene. Število enojnih gospodinjstev narašča, vendar 68 odstotkov marketingašev tega segmenta še ne nagovarja z ustrezno prilagojenimi izdelki in storitvami, kar predstavlja priložnost za večje vključevanje.