h
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Uspešen teden za slovenske kreativce

V tednu, ki se izteka, smo dobili dva slovenska finalista na Epici, Katarina Ferk in Pia Zavodnik iz agencije Futura DDB sta zmagali na regionalnem tekmovanju mladih kreativcev Kaktus Talents, agencija PM, poslovni mediji in družba Maistra sta za napreden digitalni pristop prejeli veliko nagrado na Hotel Innovation Awards na Dunaju, med prejemniki srebrnih nagrad ADCE pa je »Krashko«, ki so ga za Engrotuš zasnovali v agenciji SHIFT. 

Gremo! Brezmejno v Bruslju

Ta teden so v Bruslju predstavili uradni program Evropske prestolnice kulture 2025 Nova Gorica – Gorica. Svetu ministrov za kulturo Evropske unije v Bruslju ministri držav nosilk naslova EPK že tradicionalno najavijo uradni program ter evropski javnosti predvajajo kratek film z vabilom na slavnostno otvoritev. »Do uradne otvoritve nas loči manj kot 80 dni, morda najzahtevnejših v dosedanjih osmih letih snovanj in priprav, a hkrati zagotovo dobrih in navdihujočih, saj se rezultati vloženega dela že poznajo na vsakem koraku. Dela so v polnem teku, obe mesti se živahno pripravljata, da bosta lahko gostili številne ljubitelje kulture in umetnosti iz domačih krajev in tujine,« so povedali organizatorji dogodka.

Gremo

Barcaffè spet med najboljšimi

Barcaffè Espresso je na tekmovanju International Coffee Tasting 2024 ponovno dosegel velik uspeh in v konkurenci več kot 700 kav z vsega sveta osvojil dve zlati medalji. Kavi Espresso Single Origin India in Espresso Flora sta prejeli priznanje za najboljši v svojih kategorijah, s čimer je Barcaffè spet potrdil svojo vrhunskost v svetu kave in svoj položaj med najprestižnejšimi blagovnimi znamkami na trgu.

Barcaffè  

Začetek projekta Hrana ni za tjavendan

Ekošola je v sodelovanju z Lidlom Slovenija začela s prenovljeno sezono projekta Hrana ni za tjavendan. Z njim že 11. leto zapored ozaveščajo mlade o izzivih, povezanih z odpadno hrano. Projekt vsako leto združi več tisoč vrtčevskih, osnovnošolskih in srednješolskih otrok ter mentorjev, ki se z raznovrstnimi aktivnostmi trudijo zmanjšati količine odpadne hrane. V letošnjem šolskem letu se je projektu pridružilo desetkrat več šol kot pred enajstimi leti, in sicer 302 vzgojno-izobraževalni ustanovi iz vse Slovenije. Te bodo v okviru projekta med drugim poskušale preseči lanskoletne rezultate, ko so sodelujoče ustanove količine odpadne hrane v povprečju zmanjšale za 32 %, nekatere celo za več kot 90 %. 

Hrana ni za tjavendan

Lidl uradni partner svežine evropskega prvenstva v rokometu za ženske 

Lidl je že drugič uradni partner svežine evropskega prvenstva v rokometu za ženske (Women's EHF EURO 2024), v okviru katerega bo promoviral svežino svoje ponudbe in spodbujal ozaveščeno prehranjevanje. Partnerstvo z evropskim prvenstvom v rokometu za ženske je del Lidlovega celostnega pristopa k sponzoriranju športa. Lidl s partnerstvom ponovno krepi povezavo med športom in gibanjem ter ozaveščenim prehranjevanjem, navdušuje ljudi po vsej Evropi za aktiven življenjski slog in jih spodbuja k odločitvam za nakup uravnoteženih in trajnostnih izdelkov.

EHF

Na Krasu zasadili skoraj 3.000 novih dreves

McDonald's je z vključitvijo v obsežno akcijo obnove kraških požarišč obeležil začetek izdatne podpore programom sajenja dreves Zavoda za gozdove Slovenije. V sklopu triletnega sodelovanja bodo podpirali različne pobude, kot so obnove gozdov, vzpostavljanje sadovnjakov in ozelenjevanje urbanih površin po vsej Sloveniji. Prva donacija v višini 8.000 evrov je že obrodila sadove, saj so v občini Renče – Vogrsko zasadili skoraj 3.000 drevesnih mladik. V akciji obnove kraškega gozda je zavihalo rokave tudi 18 prostovoljcev – zaposlenih v restavracijah in upravi podjetja Alpe-Panon, nosilca franšize McDonald's v Sloveniji.

3.000 novih dreves

Mercator odprl novo trgovino v soseski Schellenburg

Mercator je odprl novo trgovino Market Minute Schellenburg v Ljubljani, za katero pravijo, da predstavlja nov standard trgovine v stanovanjskih soseskah. Trgovina je zasnovana za hitro samopostrežno nakupovanje, kjer kupci lahko uživajo v udobju in izbrani ponudbi. Market Schellenburg ponuja izbran nabor svežih pekovskih izdelkov, sadja in zelenjave ter predpripravljenih svežih jedi za takojšnjo uporabo. Nova trgovina ima 325 kvadratnih metrov prodajne površine, v njej pa sta združena trajnostni pristop in sodoben dizajn.

Schellenburg

ALEJA tudi letos predstavlja adventni koledar s popusti

Po črnem petku ALEJA še vedno vabi, da pri njih »ujamete najboljše ponudbe in se prepustite nakupovalnim užitkom«. Za svoje obiskovalce so pripravili že tradicionalni adventni koledar, ki vsak dan v decembru vse do božičnega večera skriva popuste številnih trgovin in lokalov ALEJE.

adventni koledar

ALEJA SKY vas vabi tudi na drsališče nad mestom, ki že četrto leto zapored na 1.000 m² drsalnih površin in 140 metrov ledenih stezah omogoča zimsko doživetje z razgledom na Kamniško-Savinjske Alpe in mesto.

Zveza prijateljev mladine Slovenije predstavlja pravljični koledar

»Vsak dan novega leta lahko obarvate s srčnostjo in toplino, ki jo prinaša naš pravljični koledar. Ilustracije Alenke Vuk Trotovšek vas bodo popeljale v svet domišljije, kjer sijejo rožice upanja in srčnosti. Naša junaka, Zarja in Lukec, vas bosta s svojo radovednostjo in energijo spomnila na moč ljubezni, prijaznosti in solidarnosti,« pravijo v Zvezi prijateljev mladine Slovenije in vabijo k nakupu.

pravljični koledar

Beletrinino jesensko branje

Sveže knjige iz zbirke Beletrina bodo bralce tokrat popeljale v skrivnostno preteklost. V roke lahko vzamemo delo Vzpon izpod peresa večkrat nagrajenega flamskega avtorja Stefana Hertmansa ali edinstveno delo Dušana Moravca z naslovom Utrinki spomina, ki ponujajo vpogled v njegovo zasebno življenje in delo. Zbirka Posebne izdaje tudi tokrat ne bo razočarala, in sicer nas bo v dolgo pozabljene dežele z Izginulimi kraljestvi popeljal Norman Davies, s Špelo Kuhar in Robertom Potokarjem pa se bomo po prestolnici sprehodili z Ljubljana osebno v slovenskem izvirniku in angleškem prevodu. Žametna Beletrina pa tokrat ponuja težko pričakovan roman Vesne Milek Kleopatra: Naj se zgodi.

Miklavževo darilo na VOYO

»Miklavž bo letos zelo bogat,« pravijo na VOYO, kamor v četrtek namreč prihaja nova, že 10. sezona serije Ja, Chef! Gledalci si bodo na ta dan lahko ogledali tudi zadnji del serije Hiša ljubezni, napovedujejo pa tudi bosansko humoristično serijo Pisarna, moj dom in veliko zanimivih filmov. 

chef

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji