Argeta solate, mamljive in bogate
To jesen je Argeta predstavila tri solate, s katerimi je znamka vstopila v novo kategorijo, oglaševalsko kampanjo novim solatam pa so »servirali« pri agenciji Luna \TBWA.
Argeta
Kratek opis akcije: Gre za mesne in zelenjavne obroke, ki so bogat vir beljakovin. Kakovost novih solat Argeta poleg skrbno izbrane pisane zelenjave zagotavlja piščančje meso, ki je že od nekdaj najpomembnejša sestavina Argetinih paštet. Ta je obogatil tudi solati Chicken Pikant in Chicken & Pasta, medtem ko je solata Veggie Harmony pripravljena za tiste, ki prisegajo na zelenjavo. V oglaševalskih materialih so glavno vlogo prevzele kar skrbno izbrane sestavine solat, v zabavni digitalni aktivaciji »Solate so vate« pa kar solate same. Te se s svojimi edinstvenimi osebnostmi v spletnem zmenku potegujejo za naklonjenost uporabnika.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in tiskano oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, prodajna mesta, vplivneži
Predstavniki naročnika: Pera Čadež, Mojca Pesendrofer, Mirjam Obljubek, Simona Koren, Alja Roškar, Živa Deu in Simon Horvat Ižanc
Direktorica projekta v agenciji: Mojca Praznik Matić
Vodja digitalnih projektov: Valerija Smolej
Vodji projekta v agenciji: Urška Cerar in Nina Melink
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec
Tekstopisec: Blaž Žnidarec
Tekstopiska: Patricija Štangelj
Digitalni kreativni direktor: Jan Omahen
Mlajša digitalna strateginja: Lara Mlakar
Urednica družbenih omrežij: Uršika Holešek
Umetniški direktor: Jure Sotler
Oblikovalec: Dejan Kralj
Montaža videov: Matic Povše in Ivan Todorović
Video produkcija: Nu-Frame
Fotografija: Off–menu studio
Spletna produkcija: Brainy lab