z
Opaženo

Argeta solate, mamljive in bogate

To jesen je Argeta predstavila tri solate, s katerimi je znamka vstopila v novo kategorijo, oglaševalsko kampanjo novim solatam pa so »servirali« pri agenciji Luna \TBWA.

Kratek opis akcije: Gre za mesne in zelenjavne obroke, ki so bogat vir beljakovin. Kakovost novih solat Argeta poleg skrbno izbrane pisane zelenjave zagotavlja piščančje meso, ki je že od nekdaj najpomembnejša sestavina Argetinih paštet. Ta je obogatil tudi solati Chicken Pikant in Chicken & Pasta, medtem ko je solata Veggie Harmony pripravljena za tiste, ki prisegajo na zelenjavo. V oglaševalskih materialih so glavno vlogo prevzele kar skrbno izbrane sestavine solat, v zabavni digitalni aktivaciji »Solate so vate« pa kar solate same. Te se s svojimi edinstvenimi osebnostmi v spletnem zmenku potegujejo za naklonjenost uporabnika.

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in tiskano oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, prodajna mesta, vplivneži

Predstavniki naročnika: Pera Čadež, Mojca Pesendrofer, Mirjam Obljubek, Simona Koren, Alja Roškar, Živa Deu in Simon Horvat Ižanc

Direktorica projekta v agenciji: Mojca Praznik Matić

Vodja digitalnih projektov: Valerija Smolej

Vodji projekta v agenciji: Urška Cerar in Nina Melink

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Tekstopiska: Patricija Štangelj

Digitalni kreativni direktor: Jan Omahen

Mlajša digitalna strateginja: Lara Mlakar

Urednica družbenih omrežij: Uršika Holešek

Umetniški direktor: Jure Sotler

Oblikovalec: Dejan Kralj

Montaža videov: Matic Povše in Ivan Todorović

Video produkcija: Nu-Frame

Fotografija: Off–menu studio

Spletna produkcija: Brainy lab

z

Intervju

zz
15. 02. 2025

Mauro Porcini, višji podpredsednik in prvi glavni direktor za oblikovanje v družbi…

»Pri PepsiCo so oblikovalci znani kot samorogi. So idealni inovatorji. Samorogi so ljudje, zaljubljeni v ljudi, ali posamezniki, ki so strastno…

fras
15. 02. 2025

Včasih se najbolj nore podjetniške ideje rodijo iz potrebe: nekaj si zaželiš, na trgu ne…

Čeprav danes veliko mest promovira urbano kolesarjenje, zamolčijo tveganja za kolesarja, ki jih predstavlja onesnaženost zraka.

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

Pri delu z mediji je vedno v ospredju aktualna tema ali dobra zgodba, ne glede na to, ali imaš urednike in novinarje dve nadstropji stran ali v drugi…

Naši avtorji