z
Opaženo

Argeta solate, mamljive in bogate

To jesen je Argeta predstavila tri solate, s katerimi je znamka vstopila v novo kategorijo, oglaševalsko kampanjo novim solatam pa so »servirali« pri agenciji Luna \TBWA.

Kratek opis akcije: Gre za mesne in zelenjavne obroke, ki so bogat vir beljakovin. Kakovost novih solat Argeta poleg skrbno izbrane pisane zelenjave zagotavlja piščančje meso, ki je že od nekdaj najpomembnejša sestavina Argetinih paštet. Ta je obogatil tudi solati Chicken Pikant in Chicken & Pasta, medtem ko je solata Veggie Harmony pripravljena za tiste, ki prisegajo na zelenjavo. V oglaševalskih materialih so glavno vlogo prevzele kar skrbno izbrane sestavine solat, v zabavni digitalni aktivaciji »Solate so vate« pa kar solate same. Te se s svojimi edinstvenimi osebnostmi v spletnem zmenku potegujejo za naklonjenost uporabnika.

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in tiskano oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, prodajna mesta, vplivneži

Predstavniki naročnika: Pera Čadež, Mojca Pesendrofer, Mirjam Obljubek, Simona Koren, Alja Roškar, Živa Deu in Simon Horvat Ižanc

Direktorica projekta v agenciji: Mojca Praznik Matić

Vodja digitalnih projektov: Valerija Smolej

Vodji projekta v agenciji: Urška Cerar in Nina Melink

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Tekstopiska: Patricija Štangelj

Digitalni kreativni direktor: Jan Omahen

Mlajša digitalna strateginja: Lara Mlakar

Urednica družbenih omrežij: Uršika Holešek

Umetniški direktor: Jure Sotler

Oblikovalec: Dejan Kralj

Montaža videov: Matic Povše in Ivan Todorović

Video produkcija: Nu-Frame

Fotografija: Off–menu studio

Spletna produkcija: Brainy lab

z

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji