bla
Aktualno

MM-ova mini anketa: Večina si deli Netflixov račun

Ugotovitve naše mini ankete kažejo, da si večina sodelujočih deli račun in prijavne podatke z več uporabniki. Večina je torej takšnih, katerim bi lahko Netflix v prihodnje zaračunal višje naročnine.

Na našem Instagramu smo v luči Netflixovih napovedi, da bodo zaradi slabših poslovnih rezultatov ukrepali proti nekaterim uporabnikom (beri: zahtevali plačevanje višjih naročnin za tiste, ki si delijo gesla), izvedli anketo. Zanimalo nas je, s koliko uporabniki si delijo Netflixov račun. Možnosti odgovora so bile naslednje:

a) 1, b) 2,  c) 3 ali več in d) račun ni moj, sem priklopljen/a na drugega.

Odgovorilo nam je 116 sledilcev. 42 odstotkov sodelujočih si račun deli z več kot tremi uporabniki. 25 odstotkov je »priklopljenih« na drug račun, 22 odstotkov si ga deli z dvema, 14 odstotkov pa z enim. Če povzamemo: pri Netflixu bi bili ob takšnih rezultatih verjetno hudi.

bla

Nekoč je bil tvit. vir: KnowTechie

Prva testiranja že v delu

Pretočni velikan je ob finančni oceni prvega četrtletja v 2022 nakazal, da bo »pritisnil« na uporabnike, ki delijo gesla in podatke za prijavo. Ta težava ob pestri ponudbi tekmecev (med drugimi Disney, HBO in Amazon) ni majhna; poleg 220 milijonov uporabnikov še 100 milijonov gospodinjstev uporablja storitev preko skupnih gesel in zaradi tega je njihov prodor vse manjši. »Na številnih trgih je vse težje povečevati prisotnost,« so sporočili.

Glavni operativni in produktni direktor Netflixa Greg Peters je razložil njihov prihodnji finančni model. »Če imate sestro, ki živi v drugem mestu in želite z njo deliti Netflixov račun, je to super in ne želimo uničiti te naveze, vseeno pa vas bomo v prihodnje prosili, da plačate nekaj več, da bi lahko vsebine delili z njo.«

Netflix že preizkuša novi model v Čilu, Kostariki in Peruju, kjer lahko naročniki dodajo t. i. podračune za največ dve osebi zunaj svojega doma in zanje plačujejo znatno manj od polne cene.  

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji