Moč fotografije
Aktualno

Moč fotografije pri grajenju osebne znamke

»Ste se kdaj vprašali, kako je mogoče, da nekateri posamezniki na vašem področju delovanja kar od nikoder postanejo najbolj iskani strokovnjaki?« piše MM-ova avtorica Tanja Sedej.

Ti strokovnjaki pritegnejo medijsko pozornost, so ključni govorci na vrhunskih konferencah in pritegnejo najboljše stranke. Pa so ti posamezniki zares tudi najboljši strokovnjaki? Ali pa so samo zares dobro seznanjeni s strategijo upravljanja osebne znamke in jo aktivno gradijo tudi s pomočjo premišljenih fotografij?

Eden od trendov tudi letošnjega leta je porast zanimanja za gradnjo osebne znamke. Grajenje osebne znamke je niz številnih dejavnosti, ki nam pomaga, da z dvigom prepoznavnosti in ugleda izstopimo iz povprečja, vzpostavimo verodostojnost in zaupanje ter odpremo vrata novim priložnostim.

Zavedati pa se moramo, da je grajenje osebne znamke več kot le občasno objavljanje novic na spletu. Zastaviti je treba strategijo grajenja in upravljanja osebne znamke, ki predstavlja proces ustvarjanja edinstvene identitete, ki je v skladu z našimi osebnimi in poklicnimi cilji. Strategija opredeli, kje smo danes in kakšno stopnjo prepoznavnosti želimo doseči v prihodnosti. Nadaljnje načrtovanje vključuje opredelitev orodij in veščin, ki jih potrebujemo za dosego svojega cilja, vključno s koledarjem načrtovanih vsebin.

Razbijanje mitov o osebni znamki

Ljudje se pogosto oklepamo napačnih, globoko zakoreninjenih prepričanj ali mitov, ki omejujejo naše sposobnosti in zavirajo napredek, tudi na področju osebne znamke. Ta prepričanja so ukoreninjena v naši podzavesti. Edina pot, da presežemo ta prepričanja, je, da jih prepoznamo, ozavestimo in n enazadnje tudi spremenimo.

Trije ključni miti na področju upravljanja osebne znamke so:

#Mit 1: Osebna znamka se zgodi čez noč

Gradnja osebne znamke je dolgotrajen proces, ki zahteva doslednost, vztrajnost in potrpežljivost. Tako kot vsaka osebna in poklicna rast tudi osebna znamka zahteva čas. Čeprav je mogoče doživeti nekaj hitrih zmag, ne smemo pričakovati takojšnjega uspeha.

#Mit 2: Upravljanje osebne znamke je rezervirano samo za slavne osebe in vplivneže

Upravljanje osebne znamke ni rezervirano le za slavne osebe in vplivneže. Vsakdo, ne glede na poklic, status ali industrijo, bi moral aktivno graditi osebno znamko, saj ima moč vzpostaviti zaupanje pri delodajalcih ali strankah ter pridobiti nove priložnosti.

#Mit 3: Ključen namen grajenja osebne znamke je samopromocija

Medtem ko je samopromocija del osebne znamke, je njen glavni namen prikazati lastno edinstvenost in strokovnost. Osebna znamka mora biti zasnovana tako, da deluje pristno, predvsem pa mora predstavljati jasno vrednost za izbrano ciljno občinstvo.

Doslednost in ponavljanje gradita zaupanje

Konsistentnost in premišljen pristop k razvoju osebne znamke omogočata, da postopoma gradimo zaupanje in prepoznavnost. Nataša Hodnik Korinšek, arhitektka in direktorica znamke Mypile, meni, da je doslednost pri upravljanju osebne znamke še posebej pomembna v segmentu B2B, kjer je zaupanje med poslovnimi partnerji ključno za vzpostavitev dolgoročnih odnosov: »Ljudje smo pozabljivi. Podobno kot učenje na primer novega jezika ponavljanje pomaga pri pomnjenju. Eno od temeljnih pravil marketinga je, da se mora potencialna stranka vsaj sedemkrat srečati z marketinškimi sporočili, preden se odloči za nakup. To pravilo velja tudi pri gradnji zaupanja v osebnem znamčenju. Večkrat, ko nas nekdo zazna, bolj oseben odnos bo zgradil z nami in ne nazadnje tudi vzpostavil zaupanje.«

Mypile

Avtorica članka (levo) z Natašo Hodnik Korinšek, arhitektko in direktorico znamke Mypile.

Odsev osebnosti in vrednot

Ko ustvarjamo svojo osebno znamko, ne gre le za vizualno podobo ali sporočila, ki jih posredujemo. Gre za globljo povezavo, ki se oblikuje med nami in tistimi, ki delijo naše vrednote in verjamejo v našo vizijo. Nataša Hodnik Korinšek se s tem strinja in dodaja: »Avtentičnost vodi do gradnje močne osebne znamke. Ko smo zvesti sami sebi in svetu pokažemo svojo resnično osebnost, ustvarjamo temelj za dolgoročen uspeh. Naša osebnost je tista 'skrivnostna sestavina', ki vodi do uspeha, saj skozi njo sijemo avtentičnost in privlačimo ljudi, ki cenijo enake vrednote.«

S fotografijami ne komuniciramo le vizualne podobe

V hitro spreminjajočem se svetu je razvoj trendov še posebej na družbenih omrežjih bolj dinamičen kot kadar koli prej. Toda pomen vizualizacije ostaja ključen. Premišljene fotografije, ki so pomemben del komuniciranja osebne znamke, imajo moč vizualne predstavitve naše edinstvene osebnosti, vrednot in strokovnosti.

Naše fotografije so pogosto prva stična točka, ki jo ljudje vidijo, ko naletijo na našo osebno znamko. Premišljeno zasnovane fotografije lahko pritegnejo pozornost in vzpostavijo verodostojnost, pomagajo graditi prepoznavnost in zaupanje, vzbudijo čustva ter ustvarijo globljo povezanost z našim občinstvom. Nataša Hodnik Korinšek pojasni: »Tvoja fotografija je kot 'elevator pitch' brez govora. Na voljo imaš nekaj sekund, da se predstaviš, izpostaviš eno ali dve ključni točki, da narediš dober vtis in vzpostaviš prvi stik.«

Zaznati je mogoče, da pridobivajo vsak dan močnejšo vlogo fotografije korporativnega življenjskega sloga, ki niso zgolj uradne vizualne vsebine, ampak zahtevajo vedno več avtentičnosti in izraznosti. Nataša Hodnik Korinšek verjame, da so časi enobarvnih »korpo« ozadij fotografij minili: »S trenutki, ujetimi v naravnih delovnih okoljih ali na lokacijah, ki odražajo naše vloge, dodamo plast pripovedovanja zgodb, s katero se tradicionalne fotografije preprosto ne morejo kosati. Posledično danes vse pogosteje vključujemo fotografije, ki  ujamejo resnične trenutke našega delovanja in sodelovanja z ljudmi. Cilj ni samo ustvarjati svežo vizualno vsebino, temveč poglobiti povezavo s svojim občinstvom s privlačnimi zgodbami. Tako nas bodo naši potencialni poslovni partnerji in stranke bolje spoznali in nam tudi hitreje zaupali.«

Članek lahko v celoti preberete v Marketing magazinu september 2024, #519. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

z
25. 10. 2024

Aljoša Bagola predstavlja novo knjigo Ne! je moč. Njegov pronicljiv slog, povezan z…

Dokopati se želim do vzgibov, ki so pogosto tihe prepreke do srečnejšega in polnejšega življenja, in del mene, ki želi rasti in napredovati, si pri…

Naši avtorji