MOSS: 24ur.com je bil avgusta najbolj bran slovenski portal
Avgustovski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com tudi konec poletja ostaja najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo 884 tisoč unikatnih uporabnikov.
Miro Majcen
Portal 24ur.com je v primerjavi z julijem zabeležil za 0,6 odstotka višji obisk in za 20 odstotkov večji obisk v primerjavi z avgustom 2019 (zanimivost: televizijska oddaja 24ur pa za devet odstotkov). Bralci so se na portalu zadržali v povprečju 11 minut in 35 sekund (julija 11 minut in 39 sekund).
Po mesečni obiskanosti sta precej zadaj portala Siol.net z dobrimi 759 tisoč unikatnimi obiskovalci (dvoodstotno povečanje mesečnega obiska) in slovenskenovice.si s 684 tisoč unikatnimi obiskovalci (odstotek manjši obisk kot julija). Na četrtem mestu sledita zurnal24.si s 642 tisoč unikatnimi obiskovalci in rtvslo.si s skoraj 622 tisoč unikatnimi obiskovalci.
Iz Pro Plusa sicer poročajo tudi o rekordni gledanosti televizijskih programov. 51 odstotkov vseh gledalcev »prime tima« je gledalcev Pro Plusovih televizijskih programov. Delež gledanosti njihovih programov je 20 odstotkov višji kot v enakem obdobju lani.
Ugotovitve celotne raziskave najdete na povezavi.