MOSS: 24ur.com je bil oktobra najbolj bran slovenski portal
Oktobrski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com ostaja najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo več kot 964 tisoč unikatnih uporabnikov.
Portal 24ur.com je v primerjavi z julijem zabeležil za 13,5 odstotka višji obisk v primerjavi s septembrom. Bralci so se na portalu zadržali v povprečju 11 minut in 11 sekund. Vrstni red prvih petih najbolj obiskanih spletnih portalov je praktično nespremenjen že nekaj mesecev. Kar pa je novo, je, da so vsi zabeležili večje povečanje obiska; podobno kot pri prvem valu epidemije koronavirusa v Sloveniji, ko so teden za tednom beležili rekordne dosege oziroma obiske.
Po mesečni obiskanosti sta za 24ur.com precej zadaj portala Siol.net s skoraj 814 tisoč unikatnimi obiskovalci (12,6-odstotno povečanje mesečnega obiska) in slovenskenovice.si s skoraj 709 tisoč unikatnimi obiskovalci (7,8 odstotka večji obisk kot septembra). Siol.net je sicer zabeležil največji obisk odkar merijo obisk. V primerjavi z enakim obdobjem lani se je mesečni obisk Siol.net povečal za 34 odstotkov, ogledi strani pa za več kot 54 odstotkov. Na četrtem mestu sledita zurnal24.si s 676 tisoč unikatnimi obiskovalci in rtvslo.si s skoraj 661 tisoč unikatnimi obiskovalci.