MOSS: 24.ur.com tudi avgusta najbolj bran spletni portal
Po avgustovskih podatkih raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) je 24ur.com še naprej najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo dobrih 936 tisoč unikatnih uporabnikov.
Portal 24ur.com je v primerjavi z junijem zabeležil za 2,3 odstotka večji obisk, bralci pa so se na njem v povprečju zadržali 8 minut in 36 sekund. Po mesečni obiskanosti sta precej bolj zadaj portala Siol.net z 803 tisoč unikatnimi obiskovalci in zurnal24.si s 715 tisoč unikatnimi obiskovalci. Na četrtem in petem mestu mu sledita metropolitan.si s 669 tisoč unikatnimi obiskovalci in slovenskenovice.si s 645 tisoč unikatnimi obiskovalci. Prvi peterici s precej manjšim obiskom sledita delo.si (582 tisoč unikatnih obiskovalcev) in rtvslo.si (579 tisoč unikatnih obiskovalcev).
Rezultate si lahko ogledate na povezavi.