m
Aktualno

MOSS: Kdo pada, kdo raste?

Koliko časa dejansko preživimo na slovenskih spletnih straneh in katera med njimi privabljajo največji delež obiskovalcev?

Analizirali smo, na katerem spletnem mestu, ki so zajeta v raziskavo MOSS, se Slovenci zadržujejo najdlje in katere medijske hiše imajo največjo obiskanostjo svojih spletnih mest.

Vrh trden, kaj pa ostala spletna mesta?

Po obiskanosti spletnih strani je na vrhu močno zasidrano spletno mesto 24ur.com, ki je v lasti medijske hiše Pro Plus. Ima približno 10-odstotno večjo obiskanost kot marca 2024 drugouvrščena platforma, to je metropolitan.si. Še februarja je to mesto pripadlo portalu zurnal24.si, ki je mesec pozneje na četrtem mestu. Med desetimi najbolj obiskanimi so še siol.net, svet24.si, n1info.si, rtvslo.si, slovenskenovice.si, delo.si in bolha.com. Od februarja do marca je splošna obiskanost vseh spletnih mest porasla.

Vzpon vodilnega portala: primerjava trendov obiska s preteklim letom

Od marca 2023 je 24ur.com ohranil svoj vodilni položaj, pri čemer je letno dosegel še večjo rast. Drugo mesto po obiskanosti je pripadlo spletnemu mestu siol.net, a je njegova obiskanost v letu dni padla za skoraj 5 odstotkov. Od lanskega marca se je obiskanost zmanjšala tudi spletnim mestom slovenskenovice.si, delo.si in bolha.com. Obiskanost na vseh drugih že omenjenih portalih pa je porasla. Prvih deset mest, sicer z malce drugačnim vrstnim redom, še vedno pripada istim spletnim mestom.

Največ časa nam vzamejo videovsebine

Marca 2024 je bila po času, preživetem na spletnem mestu, prvouvrščena pretočna platforma Voyo medijske hiše Pro Plus. Povprečen dnevni čas obiskovalca je bil 24 minut in 55 sekund. Drugo najdlje obiskano spletno mesto je rtvslo.si, spletni portal javnega zavoda RTV Slovenija. Tretje mesto pripada številčno najbolj obiskanemu spletnemu mestu 24ur.si. V prvi deseterici so še portali bolha.com, sta.si, siol.net, mojedelo.com, dijaski.net, bajk.si in okusno.je.

Čigava so najbolj obiskana spletna mesta v Sloveniji?

Medijske hiše z najbolj obiskanimi spletnimi portali so Pro Plus s portalom 24ur.com, Adria Media Ljubljana z metropolitan.si, TSmedia s siol.net, Styria Media z zurnal24.si in Svet24 s portalom svet24.si.

 

*Opomba:

Spletno mesto rtvslo.si dne 28.3. zaradi DdoS-napada občasno ni bilo dosegljivo, zato se promet ni v celoti izmeril.

 

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji