MOSS
Aktualno

MOSS: Tudi julija 24ur.com na vrhu

Julijski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da je najbolj bran slovenski (spletni) medij še vedno 24ur.com, ki iz meseca v mesec raste.

Če je v maju 2024 to spletno stran obiskalo »le« 950.645 unikatnih uporabnikov, jih je bilo junija 968.553, julija pa že 969.599. Bralci so se na njem zadržali v povprečju 7 minut in 53 sekund (junija 7 minut in 15 sekund).

Na drugem mestu je (še vedno) portal Siol.net z dobrimi 793 tisoč unikatnimi obiskovalci. Tudi njim je branost v primerjavi s prejšnjim mesecem zrasla, in sicer za 2,4 %. Na tretjem pa je ta mesec portal zurnal24.si s skoraj 730 tisoč obiskovalci. Zanimivo je, da se je Žurnal povzpel za kar dve mesti – junija je bil namreč šele na 5. mestu (na tretjem in četrtem pa sta bila metropolitan.si in rtvslo.si).

Največje povečanje obiska spletnega mesta so v juliju zabeležili eposavje.com (123,3 %), citymagazine.si (101,4%) in mojprihranek.si (39,2 %). Največji upad pa studentski.net (48,1 %), dijaski.net (47,7 %) in cekin.si (28,3 %).

Ugotovitve celotne raziskave najdete na povezavi.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji