MOSS: Tudi julija 24ur.com na vrhu
Julijski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da je najbolj bran slovenski (spletni) medij še vedno 24ur.com, ki iz meseca v mesec raste.
Če je v maju 2024 to spletno stran obiskalo »le« 950.645 unikatnih uporabnikov, jih je bilo junija 968.553, julija pa že 969.599. Bralci so se na njem zadržali v povprečju 7 minut in 53 sekund (junija 7 minut in 15 sekund).
Na drugem mestu je (še vedno) portal Siol.net z dobrimi 793 tisoč unikatnimi obiskovalci. Tudi njim je branost v primerjavi s prejšnjim mesecem zrasla, in sicer za 2,4 %. Na tretjem pa je ta mesec portal zurnal24.si s skoraj 730 tisoč obiskovalci. Zanimivo je, da se je Žurnal povzpel za kar dve mesti – junija je bil namreč šele na 5. mestu (na tretjem in četrtem pa sta bila metropolitan.si in rtvslo.si).
Največje povečanje obiska spletnega mesta so v juliju zabeležili eposavje.com (123,3 %), citymagazine.si (101,4%) in mojprihranek.si (39,2 %). Največji upad pa studentski.net (48,1 %), dijaski.net (47,7 %) in cekin.si (28,3 %).
Ugotovitve celotne raziskave najdete na povezavi.