zzz
Aktualno

Na družbenih omrežjih je preveč oglasov

Glede na raziskavo, ki jo je med 499 rednimi spletnimi kupci v Združenem kraljestvu izvedel spletni ponudnik Capterra, kar 91 odstotkov ljudi pravi, da na družbenih omrežjih vidijo preveč oglasov.

Več kot tretjina (37 odstotkov) jih je kot odziv na oglaševanje na družbenih omrežjih določeno oglaševanje blokirala, 35 odstotkov pa jih je v zadnjih 12 mesecih prenehalo slediti določeni blagovni znamki.

Prekomerno število oglasov na družbenih omrežjih lahko privede do utrujenosti od oglasov, kar lahko potrošnike odvrne in celo povzroči negativno dojemanje blagovne znamke. Študija poudarja, da se morajo blagovne znamke s to težavo spoprijeti in ustrezno prilagoditi svoje strategije trženja. 

Eduardo Garcia Rodriguez, analitik podjetja Capterra UK, komentira: »Čeprav rezultati kažejo, da pretirano oglaševanje na družbenih omrežjih vpliva na potrošnike, ni nujno, da podjetja prenehajo s svojimi dejavnostmi. Naša študija je pokazala, da je 57 odstotkov anketirancev poiskalo informacije o izdelku, nadaljnjih 29 odstotkov pa je v zadnjem letu kupilo enega ali več izdelkov kot odziv na oglaševanje v družbenih medijih. To kaže, da je lahko oglaševanje učinkovito, če se izvaja na pravi način.«

Čeprav 33 odstotkov spletnih potrošnikov ne želi komunicirati ali sodelovati z blagovnimi znamkami na družabnih omrežjih, jih 48 odstotkov pravi, da bi bili pripravljeni sodelovati z blagovnimi znamkami, če bi jim poslale ponudbe ali popuste. Nadaljnjih 45 odstotkov anketirancev meni, da je sprejemljivo prejemati oglase za izdelke, če so ti v skladu z njihovimi interesi.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji