zzz
Aktualno

Na družbenih omrežjih je preveč oglasov

Glede na raziskavo, ki jo je med 499 rednimi spletnimi kupci v Združenem kraljestvu izvedel spletni ponudnik Capterra, kar 91 odstotkov ljudi pravi, da na družbenih omrežjih vidijo preveč oglasov.

Več kot tretjina (37 odstotkov) jih je kot odziv na oglaševanje na družbenih omrežjih določeno oglaševanje blokirala, 35 odstotkov pa jih je v zadnjih 12 mesecih prenehalo slediti določeni blagovni znamki.

Prekomerno število oglasov na družbenih omrežjih lahko privede do utrujenosti od oglasov, kar lahko potrošnike odvrne in celo povzroči negativno dojemanje blagovne znamke. Študija poudarja, da se morajo blagovne znamke s to težavo spoprijeti in ustrezno prilagoditi svoje strategije trženja. 

Eduardo Garcia Rodriguez, analitik podjetja Capterra UK, komentira: »Čeprav rezultati kažejo, da pretirano oglaševanje na družbenih omrežjih vpliva na potrošnike, ni nujno, da podjetja prenehajo s svojimi dejavnostmi. Naša študija je pokazala, da je 57 odstotkov anketirancev poiskalo informacije o izdelku, nadaljnjih 29 odstotkov pa je v zadnjem letu kupilo enega ali več izdelkov kot odziv na oglaševanje v družbenih medijih. To kaže, da je lahko oglaševanje učinkovito, če se izvaja na pravi način.«

Čeprav 33 odstotkov spletnih potrošnikov ne želi komunicirati ali sodelovati z blagovnimi znamkami na družabnih omrežjih, jih 48 odstotkov pravi, da bi bili pripravljeni sodelovati z blagovnimi znamkami, če bi jim poslale ponudbe ali popuste. Nadaljnjih 45 odstotkov anketirancev meni, da je sprejemljivo prejemati oglase za izdelke, če so ti v skladu z njihovimi interesi.

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji