blaž kocjančič
Aktualno

Naj oglasi 2020: Blaž Kocjančič, Internavti

Svoje naj slovenske oglase iz leta 2020 nam je zaupal tudi Blaž Kocjančič, kreativni direktor v agenciji Internavti.

»Leto 2020 nas je že v prvem kvartalu vrglo iz ravnovesja. Jogurti in napitki LCA sicer pomagajo spraviti telo nazaj v ravnovesje, je pa njihova oglaševalska akcija »zaguncala« status quo rezultatov našega dela s produkcijskega vidika. Oglas, za katerega bi si z veseljem pogledal »making of« in »behind the scenes«. Bravo, Jure in ekipa.«

»Če si leto 2020 zasluži največ ** od *****, pa sta v kulinariki ** vrhunski dosežek. Tuševi Dve zvezdici sta dokaz, da že majhen poseg v logotip lahko pove več kot tisoč besed. S strateškega in poslovnega vidika pa je okus po vrhunski kulinariki pripeljati v karantenske domove vsekakor dobra poteza. Bravo, Jure in ekipa. Tajči bi bila ponosna.«

»Če je lep del oglaševalcev 2020 zaključil pevsko navdahnjeno, pa so na Trubarjevi poskrbeli, da smo ob koncu leta j****i mater vsem po spisku. Vse z dobrimi nameni, seveda. Bravo, Peter in ekipa.«

kurc pa 2020

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji