sladoled
Aktualno

Naj živi sladoled!

Tretja julijska nedelja velja za svetovni dan sladoleda. V nedeljo se torej le ohladite z njim, že danes pa lahko pogledate naš izbor zanimivih »sladolednih« oglasov in preberete nekaj zanimivosti o tej sladici.

Začeti moramo seveda s slovensko znamko Leone, ki je leta 2021 praznovala 30. rojstni dan. Jubilej so obeležili s celovito oglaševalsko akcijo, v središču katere je bil skorajda filmski videooglas. Več o njej najdete na povezavi, oglas pa tu.

Pri italijanski znamki Cornetto so pred desetletjem ali dvema znamenito pesem O Sole Mio prepesnili v »Just one Cornetto« (oz. samo en Cornetto) in posneli serijo oglasov v Benetkah in Rimu.

V devetdesetih so bili zelo znani oglasi za čokoladice Milky Bar, v katerih je imel glavno vlogo  Milky Bar Kid. Oglasom v slogu vesternov so dodali tudi enega za Milky Bar sladoled.

Magnum je bil v preteklosti v svojih oglasih na trenutke kar nekoliko kontroverzen.

Tole tehnično gledano sicer ni oglas za sladoled, ampak za finski supermarket K-citymarket. Ima pa sladoled v njem osrednjo vlogo, oglas pa so med drugim posneli v Sloveniji, natančneje v Piranu.

Wolt razkriva tudi nekaj zanimivosti o sladoledih:

  • Slovenci smo v letu in pol iz trgovin in restavracij naročili več kot 100.000 sladoledov v vrednosti 2 milijona evrov. 
  • Njihova raziskava razkriva, da imamo najraje inovativne kremne sladolede z dodatki, kar se odraža na lestvici najbolj priljubljenih okusov. Prvo mesto zaseda sladoled s piškoti (36,2 %), sledi sladoled z okusom karamele (25,4 %), nato pa čokoladni sladoled s koščki brownija (16,8 %).
  • Zanimiv je tudi podatek, da so na Štajerskem bolj sladkosnedi kot v prestolnici, saj Mariborčani naročijo kar štirikrat več sladoleda na aktivnega uporabnika kot Ljubljančani.
  • Tako kot tudi v drugih prehrambenih segmentih se tudi v segmentu sladoleda ponudba nadgrajuje in širi, predvsem na področju veganskih sladoledov in sladoledov brez laktoze. Prodaja veganskega sladoleda se je v zadnjih treh mesecih povečala za 30 %, najraje pa ga naročamo v Kopru, in sicer v Sladoledarni.
  • V Evropi, od koder ta tradicionalna slaščica izvira, je poraba sladoleda velika, na voljo pa je že skoraj več kot sto različnih vrst. Po podatkih agencije EuroGlaces je povprečna poraba sladoleda v Evropi 6,20 litra na prebivalca na leto, medtem ko ga po podatkih Statističnega urada Slovenije povprečen Slovenec poje 4 litre na leto.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji