Naj živi sladoled!
Tretja julijska nedelja velja za svetovni dan sladoleda. V nedeljo se torej le ohladite z njim, že danes pa lahko pogledate naš izbor zanimivih »sladolednih« oglasov in preberete nekaj zanimivosti o tej sladici.
Tina Guček
Začeti moramo seveda s slovensko znamko Leone, ki je leta 2021 praznovala 30. rojstni dan. Jubilej so obeležili s celovito oglaševalsko akcijo, v središču katere je bil skorajda filmski videooglas. Več o njej najdete na povezavi, oglas pa tu.
Pri italijanski znamki Cornetto so pred desetletjem ali dvema znamenito pesem O Sole Mio prepesnili v »Just one Cornetto« (oz. samo en Cornetto) in posneli serijo oglasov v Benetkah in Rimu.
V devetdesetih so bili zelo znani oglasi za čokoladice Milky Bar, v katerih je imel glavno vlogo Milky Bar Kid. Oglasom v slogu vesternov so dodali tudi enega za Milky Bar sladoled.
Magnum je bil v preteklosti v svojih oglasih na trenutke kar nekoliko kontroverzen.
Tole tehnično gledano sicer ni oglas za sladoled, ampak za finski supermarket K-citymarket. Ima pa sladoled v njem osrednjo vlogo, oglas pa so med drugim posneli v Sloveniji, natančneje v Piranu.
Wolt razkriva tudi nekaj zanimivosti o sladoledih:
- Slovenci smo v letu in pol iz trgovin in restavracij naročili več kot 100.000 sladoledov v vrednosti 2 milijona evrov.
- Njihova raziskava razkriva, da imamo najraje inovativne kremne sladolede z dodatki, kar se odraža na lestvici najbolj priljubljenih okusov. Prvo mesto zaseda sladoled s piškoti (36,2 %), sledi sladoled z okusom karamele (25,4 %), nato pa čokoladni sladoled s koščki brownija (16,8 %).
- Zanimiv je tudi podatek, da so na Štajerskem bolj sladkosnedi kot v prestolnici, saj Mariborčani naročijo kar štirikrat več sladoleda na aktivnega uporabnika kot Ljubljančani.
- Tako kot tudi v drugih prehrambenih segmentih se tudi v segmentu sladoleda ponudba nadgrajuje in širi, predvsem na področju veganskih sladoledov in sladoledov brez laktoze. Prodaja veganskega sladoleda se je v zadnjih treh mesecih povečala za 30 %, najraje pa ga naročamo v Kopru, in sicer v Sladoledarni.
- V Evropi, od koder ta tradicionalna slaščica izvira, je poraba sladoleda velika, na voljo pa je že skoraj več kot sto različnih vrst. Po podatkih agencije EuroGlaces je povprečna poraba sladoleda v Evropi 6,20 litra na prebivalca na leto, medtem ko ga po podatkih Statističnega urada Slovenije povprečen Slovenec poje 4 litre na leto.