pitchi2
Aktualno

Natečaji: »Porazi so vedno boleči«

Nadaljujemo s temo kreativnih in medijskih natečajev – tokrat o tem, kako vplivajo na razporeditev dela in vzdušje v ekipi.

Dejstvo je namreč, da so natečaji naporni, člani ekipe pa morajo pogosto poleg svojega običajnega dela svoj čas posvetiti še pripravi gradiv zanje.

Denis Pucelj, kreativni direktor v agenciji Rubikon GRAL, pravi, da se natečaja vedno lotijo tako, da rečejo, da zmorejo. »Pogledamo, kje so naše proste kapacitete, ali morda lahko projekte prerazporedimo in tako zagotovimo, da ob delu tudi dihamo. Na tej točki je predvsem pomembno, da pogledamo, kako zavzeta je ekipa – včasih smo lahko res zelo zasedeni, a ideje kar kapljajo in je potem delati natečaj na nek način pobeg od vsakdana. Seveda pa pri izboru članov ekipe na natečajih tudi pogledamo specifike posameznega člana ekipe, zaradi česa so najboljši in kako to lahko obogati natečaj,« pravi.

V Agenciji 101 se za sodelovanje odločijo, če presodijo, da njihovi kadrovski resursi to v danem trenutku omogočajo, nato pa je vse stvar dobre organizacije.

V večjih agencijah je seveda lažje. Futura DDB kot agencija s skoraj 70 zaposlenimi lahko »z dobro organizacijo zagotavlja nemoteno izvajanje tekočih projektov, tudi ob dodatnih obremenitvah, ki jih prinaša sodelovanje na natečaju. Kljub temu pa občasno, zaradi preobremenjenosti, sodelovanje zavrnemo. Naša prioriteta so vedno naši obstoječi in dolgoročni naročniki,« pravi Dragana Josipović, direktorica poslovnega razvoja Skupine Futura.

Delo pod velikim časovnim pritiskom in z visokimi pričakovanji

Za konec nas je zanimalo še, kako motivirati kreativno ekipo po natečaju, na katerem agencija (kljub trudu in vloženemu času) ne zmaga. Dragana Josipović pravi, da so natečaji za agencijo pogosto čustveno zahtevni, saj delo poteka pod velikim časovnim pritiskom in z visokimi pričakovanji. »Porazi so seveda boleči, še posebej takrat, ko smo prepričani, da smo svoje delo opravili odlično in smo imeli 'dober občutek'. Kljub temu se iz vsakega projekta trudimo nekaj naučiti, zato nam konstruktiven feedback naročnika predstavlja dragoceno priložnost za izboljšave. Običajno izvedemo analizo natečajnega procesa, dobre izkušnje in prakse pa prenesemo na prihodnje projekte,« pravi.

Dino Zupančič, direktor in partner v Agenciji 101, se zaveda, da so na vsakem tekmovanju zmagovalci in poraženci. V primeru poraza opravijo analizo, saj se želijo iz izkušenj nekaj naučiti za naprej. »Zelo cenimo, ko nam naročniki tudi po zaključku razpisa podajo povratne informacije o pripravljeni strokovni nalogi in predstavitvi,« še pove.

Tudi na Pristopu v primeru neuspeha na posameznem razpisu vedno opravijo analizo, kaj bi lahko opravili še bolje in opredelijo ključna spoznanja, ki jih bodo v pomoč v prihodnosti. »Nato se samozavestno podamo v naslednje priložnosti. Ker je naših uspehov na razpisih več kot neuspehov, torej posamezni zdrs za motivacijo naše ekipe ni nikoli usoden,« pravi Jernej Smisl, direktor Pristopa.

Pa v agenciji Rubikon GRAL? »Kot kreativni direktor imam nalogo, da je vsak oddani natečaj dober; da od sebe damo najboljše v danem trenutku. Ko to dosežemo, so tudi porazi lažji. Se je pa treba zavedati, da so natečaji loterija, na katerih ne zmagujejo vedno najboljše ideje. Včasih se zadeva obrne tebi v prid, včasih ne. Smo pa kot ekipa naučeni, da ne živimo v spominih na poraz, temveč raje gledamo, kako dobrim idejam podarjati novo življenje,« pravi Denis Pucelj.

Intervju

ian
27. 01. 2025

O tem, ali pri nas tiktokerji lahko »preživijo« samo z unovčevanjem svojih vsebin na tej…

KA
25. 01. 2025

»Pri delu z naročniki gre vedno za interdisciplinarno delo, nikoli ne govorimo samo o…

»Po dolgoletnih izkušnjah v oblikovanju pred seboj ne potrebuješ več nujno lista papirja, svinčnika ali računalnika, ampak glava podzavestno…

zz
25. 01. 2025

»Oglaševanje ni čista umetnost. Naše delo mora prinašati poslovne rezultate, kar pa ne…

Delo na strani naročnikov mi je pomagalo razumeti njihove potrebe in njihov način razmišljanja. Pogosto opažam, da številni kreativci pozabljajo, da…

Naši avtorji