Navijaj na polno
Aktualno

Navijaj na polno! Svet izgleda drugače, ko imaš svoje navijače!

V Pivovarni Union, ki je ena največjih podpornic nogometa pri nas, so v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji zasnovali oglaševalsko akcijo za Union lager, ki se vrti okoli nogometne vročice.

»Ker smo že več kot 20 let ponosni partner moške nogometne reprezentance Slovenije, na polno pa podpiramo tudi klubska tekmovanja in žensko državno reprezentanco, seveda ne moremo mimo nogometa, ki te dni razvnema športne strasti,« pravijo v Pivovarni Union. V nogometno navdahnjeni zgodbi predstavljajo tri prijatelje, ki tik pred začetkom tekme ugotovijo, da imajo sedeže med navijači nasprotne ekipe – a se situacija (tudi s pomočjo Union lagerja) uspešno razplete.

»Kampanja navijače navdušuje s posebnim pakiranjem, zabava pa jih tudi z vrhunskimi aktivacijami, saj se lahko najbolj zagreti potegujejo za enkratno doživetje in kot del Navijaškega 6-packa osvojijo ogled nogometne tekme na velikem platnu in z neusahljivimi količinami hladnega Uniona kar v udobju lastnega vrta,« pravijo snovalci akcije.

V kontekstu sponzorskih aktivnosti za EURO 2024 so v Pivovarni Union prikrojili celo slogan »Uživi na polno« ter ga oblikovali v nalezljiv »Navijaj na polno«, da še dodatno rezonira tako z nogometno vročico kot z glavnim sporočilom: Svet izgleda drugače, ko imaš svoje navijače.

Union pa svojim fanom v času evropskega nogometnega prvenstva ni postregel samo s hladnim pivom, ampak tudi z unikatno navijaško opremo, ki jo najdejo kar na Union steklenici. Navijaška flaška, ki jo lahko najdete v izbranih lokalih, je gotovo eden od najbolj vročih navijaških rekvizitov ta hip, saj se etiketa flaške razgrne v več kot en meter dolg transparent, ki s sporočili na obeh straneh navija za naše nogometaše in Slovenijo. Na polno!

flaska

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji