Navijaj na polno
Aktualno

Navijaj na polno! Svet izgleda drugače, ko imaš svoje navijače!

V Pivovarni Union, ki je ena največjih podpornic nogometa pri nas, so v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji zasnovali oglaševalsko akcijo za Union lager, ki se vrti okoli nogometne vročice.

»Ker smo že več kot 20 let ponosni partner moške nogometne reprezentance Slovenije, na polno pa podpiramo tudi klubska tekmovanja in žensko državno reprezentanco, seveda ne moremo mimo nogometa, ki te dni razvnema športne strasti,« pravijo v Pivovarni Union. V nogometno navdahnjeni zgodbi predstavljajo tri prijatelje, ki tik pred začetkom tekme ugotovijo, da imajo sedeže med navijači nasprotne ekipe – a se situacija (tudi s pomočjo Union lagerja) uspešno razplete.

»Kampanja navijače navdušuje s posebnim pakiranjem, zabava pa jih tudi z vrhunskimi aktivacijami, saj se lahko najbolj zagreti potegujejo za enkratno doživetje in kot del Navijaškega 6-packa osvojijo ogled nogometne tekme na velikem platnu in z neusahljivimi količinami hladnega Uniona kar v udobju lastnega vrta,« pravijo snovalci akcije.

V kontekstu sponzorskih aktivnosti za EURO 2024 so v Pivovarni Union prikrojili celo slogan »Uživi na polno« ter ga oblikovali v nalezljiv »Navijaj na polno«, da še dodatno rezonira tako z nogometno vročico kot z glavnim sporočilom: Svet izgleda drugače, ko imaš svoje navijače.

Union pa svojim fanom v času evropskega nogometnega prvenstva ni postregel samo s hladnim pivom, ampak tudi z unikatno navijaško opremo, ki jo najdejo kar na Union steklenici. Navijaška flaška, ki jo lahko najdete v izbranih lokalih, je gotovo eden od najbolj vročih navijaških rekvizitov ta hip, saj se etiketa flaške razgrne v več kot en meter dolg transparent, ki s sporočili na obeh straneh navija za naše nogometaše in Slovenijo. Na polno!

flaska

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji