dig sred
Aktualno

Ne le digitalno središče, temveč tudi poslovno vozlišče

V ljubljanskem BTC Cityju je zaživelo Digitalno središče Slovenije, ki deluje po načelu »tehnologija za ljudi«. Gre za stičišče slovenskega razvoja in gospodarskega napredka, ki Slovenijo umešča na mednarodni zemljevid inovativnosti.

Do konca leta bo v Digitalnem središču Slovenije širši javnosti omogočen stik z najnaprednejšimi tehnologijami, izdelki, storitvami in izobraževalnimi programi s področja novih tehnologij. Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, SPIRIT Slovenija, javna agencija,  Digitalno inovacijsko stičišče Slovenije (DIH Slovenije) in družba BTC kot partnerji z Digitalnim središčem Slovenije skupaj uresničujejo eno od prednostnih nalog Slovenije v času predsedovanja Svetu EU, in sicer »odpornost in okrevanje Evropske unije, strateško avtonomna Unija«.

Zdravko Počivalšek, minister za gospodarski razvoj in tehnologijo, je ob odprtju središča poudaril, da je njegov namen predstaviti najboljše plati slovenskega gospodarstva, saj so vse oči Evrope zaradi predsedovanja Svetu EU uperjene v Slovenijo. »Ker moč naše države določa gospodarska odpornost, pozivam vsa podjetja, da tudi sama v največji meri prispevajo k temu, da to ne bo zgolj digitalno središče, temveč tudi poslovno vozlišče,« je povedal na otvoritvi.

Digitalno središče Slovenije bo delovalo dvodimenzionalno; tako na fizični lokaciji kot v virtualni dimenziji. Slovenska podjetja, institucije in posamezniki z njim pridobivajo prostor, kjer bodo lahko svoje znanje in dosežke predstavili tako slovenski kot tudi mednarodni javnosti (v času svetovne razstave Dubaj Expo 2021 bo virtualna dimenzija Digitalnega središča Slovenije podjetjem omogočila njihovo predstavitev tudi v slovenskem paviljonu v Dubaju). Posebna pozornost je namenjena mikro, malim in srednje velikim podjetjem, ki se lahko v središču predstavijo brezplačno v okviru »de minimis« pomoči. 

digitalno sredisce

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji