Ne le vrhunski nogometaši, tudi odlični modeli
Jutri se začenja enomesečna nogometna vročica – EURO 2024, na katerem bomo spremljali tudi slovenske nogometaše. Poleg tega, da zbujajo pozornost na igriščih, smo jih opazili tudi na velikih oglasnih plakatih modne znamke s.Oliver.
Tina Guček
S Katjo Janko Puh, vodjo marketinga za blagovno znamko Comma za Slovenijo, Hrvaško in Srbijo, smo se pogovarjali o ozadju oglaševalske akcije in med drugim nam je zaupala, da so imeli za snemanje na voljo le dve uri časa. To je seveda razumljivo, saj so profesionalni športniki že v običajnih razmerah razpeti med treninge in tekmovanja, pred enim od najpomembnejših prvenstev pa imajo še manj časa kot sicer. Kot nam je zaupala sogovornica, zbiranje nogometne reprezentance poteka v tako imenovanih »mednarodnih oknih«. To je postopek, ki omogoča igralcem, da zapustijo svoje klube in se za določen čas pridružijo nacionalni reprezentanci. »Ko smo na začetku leta podpisali pogodbo, sta bili do evropskega prvenstva samo dve okni: marca in junija. Junija bi bilo prepozno in tako nam je za ustvarjanje gradiv za kampanjo ostal samo marec. Znotraj oken so igralci ves čas zasedeni. Njihov urnik je poln od jutra do večera in veseli smo, da smo jih dobili, pa čeprav le za kratek čas,« pravi Katja Janko Puh.
Na Brdo pri Kranju s polnim kombijem oblek in čevljev
Na snemanju so sodelovali Jaka Bijol, Miha Blažič, Sandi Lovrić, Žan Celar in Petar Stojanović, na dan snemanja pa so »fittinge« opravili tudi ostali člani reprezentance. »Na srečo imamo v podjetju že veliko izkušenj s snemanjem kampanj in sponzorstvi, zato smo se izziva lotili izredno profesionalno. V Nacionalni nogometni center na Brdu pri Kranju smo prišli s polnim kombijem oblek in čevljev ter z ekipo, ki je prav vsakemu reprezentantu pomagala najti ustrezno številko,« pove sogovornica.
Nato so v dveh urah posneli vse fotografije in večino videogradiv. Zunanje kadre so naknadno posneli kar na domačem terenu – v Mariboru. Nogometna zveza Slovenije jim je poslala žogo, nogometni dres in nogavice, član agencije Whynot pa se je prelevil v člana nogometne reprezentance. »Ker smo želeli tudi kader, ko žoga prileti tik mimo kamere, je žoga zadela tudi kamero. Na srečo ni bilo večje škode,« izvemo še kratko anekdoto.
Sproščeno vzdušje na snemanju
V s.Oliverju pravijo, da so se nogometaši v vlogi modelov znašli odlično. »Morda je k temu prispevalo tudi dejstvo, da smo snemali v njihovem okolju in da smo prve kadre posneli kar v garderobi. Najprej smo posneli gradiva za kampanjo, v kateri so vsi oblečeni v jogg suit obleko s.Oliver Black Label, in neverjetno hitro smo dobili zmagovalno fotografijo. Nato smo posneli še gradiva za promocijo polo majic. Snemanje je bilo popolnoma sproščeno in ko smo na set dodali še žogo, so fantje pozabili, da jih snemamo,« pravi Katja Janko Puh.
Pri pripravi kampanje so iskali mlado, svežo in kreativno ekipo in odločili so se za sodelovanje z agencijo Whynot in fotografom Kevinom Morijem. Uprava njihovega podjetja je v Mariboru in agencija Whynot dela za naročnike, ki so jim jo priporočili. Na prvem sestanku so ugotovili, da so »sosedje«, saj imajo prostore v sosednjih stavbah. Navdušeni so bili tudi nad fotografom, za katerega pravijo, da je izredno kreativen in prisluhne naročniku.
Številne oglaševalske aktivnosti
S kampanjo so želeli doseči ciljno občinstvo na čim več možnih stičnih točkah, zato so se odločili za integriran, 360-stopinjski pristop. Vključili so tako digitalne kot klasične kanale, CRM, aktivnosti na Facebooku in Instagramu ter na spletni strani. Oglaševali so na klasičnih zunanjih oglasnih površinah podjetja Europlakat v vseh slovenskih mestih, v katerih imajo trgovine.
Za trgovine so izdelali koncept izložb, kjer so kot osrednji element uporabili glavni motiv kampanje z vsemi petimi igralci v oblekah jogg suit. »Za izložbe nismo uporabili lutk, saj bi bile odveč, smo pa obleke in čevlje, ki so del uradne uniforme slovenske nogometne reprezentance, predstavili na stojalih. Celoten koncept je zaokrožila preproga iz umetne trave. Izdelali smo tudi silhuete iz kartona v naravni velikosti in tako se lahko v izbranih trgovinah s.Oliver in s.Oliver Black Label slikate z enim od petih reprezentantov,« pove Katja Janko Puh.
Poleg tega so na upravi podjetja v Mariboru pripravili razstavni prostor, ki so ga opremili z nogometnim kotičkom, in pripravili poseben prodajni katalog z izdelki, ki so vključeni v kampanjo. Ob tem načrtujejo še nekaj manjših aktivacij, kot je na primer delavnica za otroke na poletnem nogometnem kampu Marcusa Tavaresa, ki jo bodo izvedli z agencijo Palermo, in sponzoriranje ženskega nogometnega kluba ŽNK Mura Nona.