Negotovi Proglasi
V tedniku Mladina so ustvarjalce januarskega Proglasa pozvali, da s svojimi rešitvami opozorijo na stanje sveta in osebne stiske posameznikov v njem. Tema Proglasa je bila »Negotovost«.
V agencijah, kjer so jih zasnovali, smo avtorje prosili za pojasnilo, kakšni uvidi so jih vodili do kreativnih rešitev in dobili dva odgovora.
»Osredotočili smo se na vojna žarišča po svetu, ki so najbolj nasilen razlog za negotovost. Ponazoriti smo želeli občutek grožnje, s katerim se soočajo ljudje po svetu in občutek strahu, ki se širi z vojnim nasiljem tudi na tiste, ki nemočno opazujemo od daleč.«
Vito Sedej, Gašper Potočnik in Matic Strgar, Agencija 101
»Tema negotovost je sama priklicala asociacijo na plakate 'GOTOF SI'. Rešitev je bila preprosta, saj je večina Slovencev v kakršnemkoli pogledu negotova. Prst uprt v bralca nagovarja, in opominja na njegovo lastno negotovost.«
Matjaž Vreča, grafični oblikovalec, SOZD
Agencija Zadrga
Idejološka ordinacija