
MM-ova mini anketa: Le še teden dni nas loči od Dneva_d!
Ker se Dan družbenih omrežij, ki ga organiziramo pri Marketing magazinu, hitro približuje, smo svoje sledilce na Instagramu povprašali, česa si najbolj obetajo od dogodka.
50 odstotkov MM-ovih sledilcev se najbolj veseli predstavitev primerov dobre prakse, 30 odstotkov okroglih miz in razprav, 15 odstotkov tujih govorcev in 5 odstotkov mreženja ter sklepanja novih poznanstev.
Zanimalo nas je tudi, kateri govorci jih po navadi najbolj pritegnejo. 55 odstotkov je glasovalo za inovatorje in kreativce, 27 odstotkov za uspešne podjetnike in vodje blagovnih znamk, 9 odstotkov za domače ter 9 odstotkov za tuje strokovnjake.
Naše sledilce v 56 odstotkih najbolj zanimajo strategije za uspeh na »digitalu«, 33 odstotkov najnovejši trendi na družbenih omrežjih in 11 odstotkov vplivnostni marketing.
Zanimalo nas je tudi, za katero družbeno omrežje menijo, da ga blagovne znamke preprosto morajo imeti. 64 odstotkov MM-ovih sledilcev je izbralo Instagram, 36 odstotkov pa TikTok. Za Facebook ali LinkedIn pa presenetljivo ni glasoval nihče.