dand
Vpogled

MM-ova mini anketa: Le še teden dni nas loči od Dneva_d!

Ker se Dan družbenih omrežij, ki ga organiziramo pri Marketing magazinu, hitro približuje, smo svoje sledilce na Instagramu povprašali, česa si najbolj obetajo od dogodka.

50 odstotkov MM-ovih sledilcev se najbolj veseli predstavitev primerov dobre prakse, 30 odstotkov okroglih miz in razprav, 15 odstotkov tujih govorcev in 5 odstotkov mreženja ter sklepanja novih poznanstev. 

Zanimalo nas je tudi, kateri govorci jih po navadi najbolj pritegnejo. 55 odstotkov je glasovalo za inovatorje in kreativce, 27 odstotkov za uspešne podjetnike in vodje blagovnih znamk, 9 odstotkov za domače ter 9 odstotkov za tuje strokovnjake. 

Naše sledilce v 56 odstotkih najbolj zanimajo strategije za uspeh na »digitalu«, 33 odstotkov najnovejši trendi na družbenih omrežjih in 11 odstotkov vplivnostni marketing. 

Zanimalo nas je tudi, za katero družbeno omrežje menijo, da ga blagovne znamke preprosto morajo imeti. 64 odstotkov MM-ovih sledilcev je izbralo Instagram, 36 odstotkov pa TikTok. Za Facebook ali LinkedIn pa presenetljivo ni glasoval nihče. 

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji