bla
Aktualno

Nikejevo »nogometno vesolje«

Znanstveniki v novem Nikejevem oglasu poskušajo z laboratorijskim eksperimentom ugotoviti, kdo je najboljši nogometaš vseh časov. Igralska zasedba je resnično zvezdniška, tudi med nogometašicami.

Zanimivo pri Nikejevem oglasu je, da kljub časovni umestitivi – v času svetovnega nogometnega prvenstva v Katarju – ni niti ene omembe dogodka. Nike je tako še ena od znamk, ki se je kljub pestri zgodovini podpore nogometnih prvenstev oddaljila od letošnjega. Ni pa zato v štiriinpolminutnem oglasu, ki je delo agencije Wieden+Kennedy Portland, nič manj akcije.

Ne manjka znanih imen, vse od Cristiana Ronalda preko Mbappeja do ameriške nogometašice Alex Morgan, v laboratorij zaide tudi legendarni brazilski napadalec Ronaldo. V oglasu nastopi tudi stara mama angleškega nogometaša Phila Fodna. Poleg izvrstnih nogometnih vložkov ne manjka humorja. Ronaldinho je na primer začuden, kako mlajši nogometaši poznajo vse njegove trike. Odgovor? Preučili so ga na YouTubu. Vključene je tudi nekaj oglaševalske nostalgije. Če vas oglas spominja na Nikejevo zvezdnikov polno »Kletko« iz leta 2002, se ne motite.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji