nlb
Aktualno

NLB Skupina izbrala novo regijsko kreativno in medijsko agencijo

Na regijskem natečaju NLB skupine so za kreativno agencijo izbrali Publicis Groupe oziroma Saatchi&Saatchi, medijska agencija še naprej ostaja Media Publikum.

Na pobudo in zavoljo kompleksnih komunikacijskih potreb NLB Skupine na šestih trgih v regiji, kjer deluje, nastaja novo partnerstvo. V NLB so namreč zaključili izbor kreativne in medijske agencije, ki bosta podprli njihovo celovito komunikacijsko strategijo in pomagali poenotiti nastop blagovne znamke NLB na regijskem trgu. 

Kot je za MM povedal Andrej Krajner, direktor komuniciranja v NLB Skupini, je njihov novi dolgoročni partner za upravljanje tržnega komuniciranja in blagovne znamke na vseh trgih v regiji Publicis Groupe oziroma kreativna agencija Saatchi & Saatchi. »Na področju medijskega zakupa pa nadaljujemo pot z Media Publikumom, ki je tudi na tokratnem razpisu pokazal, da je kos kompleksnim izzivom, ki so pred nami,« je dodal.

Eden od največjih razpisov v regiji 

Po njegovih besedah je bil razpis za izbor kreativne in medijske agencije nedvomno eden od največjih v zadnjih letih v tej regiji, z njim pa je NLB postavila model centralizacije regijskega upravljanja blagovne znamke in komuniciranja. Proces je bil zelo kompleksen, saj je bilo treba vse trge postaviti na skupni imenovalec, opredeliti in uskladiti enoten model sodelovanja ter pri tem upoštevati razvitost posameznih trgov in raznolikost lokalnih strateško-marketinških izzivov.

 »Ne smemo pozabiti, da je bil izbor regijskih agencij tudi del širše konsolidacije NLB Skupine in njenega odločnejšega nastopa na trgu. Eden od zadnjih, ključnih korakov tega je bil tudi nedavni nakup Komercijalne banke Beograd, tretje največje banke v Srbiji s hčerinskimi bankami v Bosni in Črni gori. To seveda pomeni, da se je 'naš bazen' strank in deležnikov, s katerimi komuniciramo, kar naenkrat krepko povečal, s tem pa seveda tudi izzivi, s katerimi se moramo spoprijeti. Ne nazadnje pa je izbor regijskih partnerjev, s katerimi bomo lažje skrbeli za strateško in centralizirano upravljanje blagovne znamke, pomemben korak tudi v luči dejstva, da se bančništvo v Sloveniji, regiji in v svetu dandanes bliskovito spreminja. Izzivov nam vsekakor ne bo zmanjkalo, a prepričan sem, da smo izbrali pravi ekipi, zato se sodelovanja in skupnega ustvarjanja zelo veselimo,« je še pojasnil Krajner.

NLB kot izjemen partner kreativni industriji

Kot pravi Andjelko Trpković, direktor Publicis Groupe Adriatic, je izbor agencije Saatchi & Saatchi Adriatic dokaz potreb regijsko močnega naročnika po konsistentnih komunikacijskih aktivnostih na vseh trgih, kjer deluje. Regije namreč ne družijo le jezikovne in kulturne podobnosti, temveč tudi univerzalne vrednote dojemanja kakovosti storitev in izdelkov. »NLB s svojo močno regionalno prisotnostjo in poslovnimi ambicijami predstavlja izjemnega partnerja kreativni industriji in verjamem, da bomo to v našem sodelovanju uresničevali na stroki zgleden način,« je dodal Trpković.

Po besedah Tonija Tomaška, direktorja Publicis Groupe Slovenia in glavnega direktorja za poslovni razvoj regije Adriatik pri Publicis Groupe, katere član je tudi Saatchi & Saatchi, je NLB zdaj največji naročnik agencije Saatchi & Saatchi iz regije, če izvzamejo globalne znamke. Po njegovih besedah je prva kampanja ob združevanju bank v Srbiji že v nastajanju. »Vsekakor bomo zavzeto gradili skupno pot uspeha,« je navdušen. Kot je še dodal, je naročnika najbolj prepričala njihova prednost, da nastopajo kot »ena agencija za celotno regijo, z enotnim lastništvom in interesom, globalnim ustrojem in optimiziranimi procesi«.  

Tilen Klarič, direktor Media Publikuma, pravi, da z NLB v Sloveniji »odlično in uspešno« sodelujejo že vrsto let, zdaj pa k njihovemu partnerstvu dodajajo še pet novih trgov, in sicer Srbijo, Črno goro, Bosno in Hercegovino, Makedonijo in Kosovo. »To je tudi za nas nov izziv in kompleksna naloga, a se je že zelo veselimo – predvsem tega, da bomo dolgoletnemu partnerju pomagali soustvarjati celovito komunikacijsko zgodbo v tako široki regiji,« je Klarič pospremil izbor NLB Skupine.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji