Noč čarovnic – priložnost za oglaševalce, da na drugačen način opozorijo nase
Jutrišnji dan bo marsikje po svetu v znamenju noči čarovnic, ki jo vedno bolj obeležujemo tudi pri nas. »Posvojili« so jo tudi številni oglaševalci, čeprav imajo mnogi potrošniki do tega »ameriškega praznika« odpor.
Po mnenju Petra Zabreta, kreativnega direktorja v agenciji Internavti, je skepsa do praznikov, ki prihajajo k nam iz tujine, razumljiva, saj umanjka čustvena navezanost, ki pričara smiselnost praznovanja. »Za noč čarovnic bi rekel, da je bila potrebna vsaj ena generacija, ki je v otroštvu uživala v šemljenju (oprosti, pust) in ogledu grozljivk, ki je nato svojo izkušnjo prenesla na svoje otroke. Zahvala za to gre zelo enoviti pop kulturi, ki je strah spremenila v zabavo. Slovensko opogumljanje za strašenje s čedalje bučnejšimi oglasi je zaenkrat postopno, a se bo sčasoma ustalilo,« je prepričan Zabret. Noč čarovnic, izvorno sicer keltski praznik, osebno pozdravlja, vendar iz nekoliko drugačnega razloga: »Gre namreč za ključni branik pred preranim prazničnim okraševanjem, ki se od decembra že leta pomika bližje jesenskim mesecem,« pravi.
Oglasi, ki smo jih opazili
Ob noči čarovnic smo tudi letos izbrali nekaj najbolj opaznih oglasov.
Pravi pivoljubci vedo, da je prazen kozarec piva najbolj strašna stvar na noč čarovnic:
Burger King je pripravil mali »leksikon fobij«, hkrati pa poudaril, da lahko v njihovih obrokih uživate tudi, če vam določena sestavina ni všeč.
Naj za sladke priboljške ob noči čarovnic poskrbi Uber Eats:
KFC svojim obiskovalcem želi »Okusno noč čarovnic«:
Ikea je z nočnimi lučkami poskrbela, da bodo otroci mirno spali in jih ne bodo strašile pošasti:
Oreo za Halloween že tradicionalno predstavi piškote z oranžnim polnilom:
Domiseln oglas blagovne znamke Citroen: