e.VITA
Aktualno

Nova digitalna podoba zavarovalnice Vita: Z uporabniki želijo zgraditi še bolj oseben odnos

Življenjska zavarovalnica Vita, ki distribucijo svojih zavarovanj opravlja preko bančne mreže NLB, se zaveda pomembnosti svojega spletnega nastopa in vsekanalne podpore svojim strankam.

Zato so konec lanskega leta predstavili celovito prenovo svojega spletnega mesta, ki vključuje tudi digitalno poslovalnico e.VITA. Ta je po prenovi na voljo tudi kot mobilna aplikacija.

Vita je zelo življenjska zavarovalnica, kar je obenem vodilo njenega poslovanja: da svoje stranke razume in jim je blizu. S ciljem približati se uporabnikom, jim biti ves čas na voljo in jim ponuditi avtomatizirane procese sklepanja in upravljanja zavarovanj se je pred približno dvema letoma obrnila na agencijo za razvoj inovativnih spletnih rešitev Creatim. Proces prenove so začeli z raziskovalno fazo, ki je vključevala delavnice z zaposlenimi in uporabniki, postavitvijo žičnih modelov, dizajna in končne priprave razvojnega načrta. Ko so se lotili načrtovanja, si za cilj niso postavili (le) tega, da bi prepričali naročnika, ampak predvsem obiskovalce spletne strani. »Vita kot zelo življenjska zavarovalnica poskuša razumeti svoje uporabnike in življenjske situacije, v katerih se nahajajo, in jim po najboljših močeh v njih pomagati s svojimi zavarovanji. Zato smo celoten nabor zavarovanj uporabnikom predstavili skozi šest življenjskih situacij, s katerimi se zlahka poistovetijo,« pojasnijo v Creatimu.

Posebno pozornost so namenili tudi kakovostnim tehničnim zasnovam spletne analitike, za katero pravijo, da je danes nujen pogoj za marketinško odločanje. Eden od najpomembnejših tehničnih korakov je bila priprava izvedbe hibridne digitalne poslovalnice e.VITA, ki svoje registrirane uporabnike prepozna in pozna njihove pretekle nakupne odločitve pri zavarovalnici Vita. S tem uporabnikom nudi enake ugodnosti ne glede na to, ali zavarovanje sklepajo v bančni mreži NLB ali v digitalni poslovalnici, ki je na voljo kot spletna aplikacija in tudi kot mobilna aplikacija.

Šest življenjskih situacij

Šest življenjskih situacij za lažjo izbiro zavarovanj.

Sodoben spletni nastop

Poudarek v procesu prenove je bil na obvladovanju kompleksnosti in oblikovanju čim bolj preprostih in uporabniku razumljivih izkušenj, kar je še zlasti izziv na mobilnih napravah.  Dizajn je minimalističen in omogoča enostavno in intuitivno navigacijo po spletni strani. Ne glede na to, ali uporabnik brska na namiznem računalniku, tablici ali pametnem telefonu, bo doživel enako kakovostno izkušnjo. Zastavljenim smernicam sledi tudi dinamično slikovno gradivo, kar lahko uporabnik opazi z obrezanimi motivi na kreativah. Te se namreč ob pregledovanju strani živahno premaknejo, na ta način pa spletna stran deluje sveže in bolj življenjsko.

Posebnost spletnega mesta zavarovalnice Vita kot tudi njenega tržnega komuniciranja je tako imenovana vizualna podoba blagovne znamke zavarovanj, ki sledi vizualni podobi blagovne znamke NLB. Zavarovalnica s tem jasno komunicira svojo vizualno in sporočilno umeščenost v bančni prodajni kanal. V procesu prenove so spremenili tudi ton digitalnega komuniciranja s strankami, ki jih v splošnem nagovarjanju spoštljivo tikajo. Tudi na ta način želijo kompleksnost vsebine, ki jo zavarovanja predstavljajo sama po sebi, približati uporabnikom in z bolj osebnim pristopom krepiti njihovo zaupanje.

Zelo življenjsko o zavarovanjih

Sočasno z razvojem koncepta in tehnične izvedbe so se povezali z agencijo za kreativne komunikacije SHIFT za pripravo vsebinskih in slikovnih predstavitev Vitinih zavarovanj, procesov in stičnih točk z uporabniki. V agenciji SHIFT pravijo, da je bilo njihovo vodilo pri pripravi vsebin predvsem želja, da bi uporabnikom olajšali razumevanje zapletenega zavarovalniškega sveta in jim podali ključne informacije na njim razumljiv način. »Tako smo se večkrat srečali z izzivom, kako podati informacije vsebinsko natančno, a vseeno razumljivo, ter kako pretolmačiti marsikomu nepoznane zavarovalniške izraze v jasne in razumljive prednosti za uporabnika. Skupaj z Vito in njenimi strokovnjaki nam je to uspelo doseči na prenovljenem spletnem mestu, sodelovanje pa nadaljujemo na družbenih omrežjih Vite, zlasti z rubriko Q&A, v kateri sledilcem omogočamo zanimiv vpogled v zavarovalniški svet skupaj z Vitinimi zaposlenimi,« pravijo.

Uporabnikom se želijo približati z deljenjem izkušenj in priporočil zavarovancev, uporabnimi orodji, kot je na primer kalkulator za izračun dodatka k pokojnini, kot tudi z bolj lahkotnimi zabavnimi vsebinami, kjer preizkušajo tudi različna orodja generativne umetne inteligence. Primer tega je najnovejša aktivacija z Vitinim časovnim strojem, ki ga poganja umetna inteligenca, in s katerim lahko uporabniki prisluhnejo »svojim« modrostim iz prihodnosti.

Vitin časovni stroj

Vitin časovni stroj

vita

V Viti se zavedajo, da je bitka za talente neizprosna, zato enega od osrednjih gradnikov spletne strani predstavlja tudi karierna podstran.

Digitalna poslovalnica e.VITA

»Specifike zavarovalniške panoge danes terjajo od zavarovalnic, da svojim uporabnikom na hiter in preprost način ponujajo vzpostavitev stika z zavarovalnico ter čim večjo (samo)opravilnost, ki je za zavarovalnico Vita še posebej pomembna, saj na ta način nudi podporo svoji prodajni mreži NLB in jo na nek način razbremenjuje. Zavedamo se tudi, da lahko ravno skozi digitalno izkušnjo stranke gradimo konkurenčno prednost in vplivamo na prodajo, še posebej pri enostavnejših zavarovanjih, kot je na primer nezgodno zavarovanje ali zavarovanje z zdravstveno asistenco v tujini, ki so jih uporabniki vajeni sklepati na daljavo,« pojasnijo v Viti.

Digitalna poslovalnica e.VITA omogoča inovativno sklepanje zavarovanj Vite: v enem nakupnem procesu lahko uporabniki dodajo več zavarovanj v košarico, podobno kot smo vajeni pri nakupnih izkušnjah spletnih trgovin. Sklepalni obrazec se na vsaki stopnji nakupnega procesa dinamično prilagaja uporabnikovemu izboru produktov in mu skozi kombinacijo zavarovanj, ki jih sklepa, nudi lojalnostni popust na premijo zavarovanj, pri čemer upošteva tudi preteklo poslovanje uporabnika pri zavarovalnici.

V digitalni poslovalnici je uporabnikom po novem na voljo dvosmerna komunikacija preko orodij kontakti in sporočila, tako za vzpostavitev stika kot za podporo uporabnikom, v nadaljnjem razvoju pa je že implementacija kratkih sporočil (t. i. »push« sporočil) v različnih oblikah, kot so notifikacije in »in-app« obvestila za uporabnike mobilne aplikacije, s katerimi želijo biti v zavarovalnici še bližje svojim uporabnikom in relevantni zanje. Upravljanje sprememb in prijava zavarovalnih primerov po policah sta še bolj pregledna in enostavna, uporabniki lahko zahtevke oddajo v digitalni poslovalnici in elektronsko podpišejo na daljavo, prav tako lahko na daljavo z le nekaj kliki uredijo hitro obnovo polic.

»Digitalna poslovalnica je zasnovana na hibridni tehnologiji, kar pomeni, da se na mobilnih napravah vede kot nativna mobilna aplikacija. Vse uporabniške vmesnike poganja enotna izvorna koda, s čimer smo optimizirali razvoj in dolgoročno vzdrževanje rešitve,« še pojasnijo na Creatimu.

e.VITA

V digitalni poslovalnici e.VITA lahko uporabniki enostavno in pregledno upravljajo s svojimi zavarovanji.

 

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, maj 2024, #515. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji