katrca
Aktualno

Nova »katrca« je vozilo za življenje

Avtomobilska blagovna znamka Renault je v Parizu premierno predstavila novo »katrco«. V Sloveniji bo na prodaj sredi leta 2025, ko bodo na našem trgu tudi začeli z njenim oglaševanjem.

Renault 4 velja za avtomobilsko ikono, ki je luč sveta ugledala v šestdesetih letih prejšnjega stoletja kot odgovor na velike družbene spremembe tistega obdobja, predvsem na izseljevanje s podeželja, razmah srednjega razreda ter novo vlogo žensk v družbi. »Renault 4 oz. po domače 'katrca', je bila vozilo za vsakogar, za vsak namen in vsako rabo, obenem pa nekakšen simbol svobode,« pravijo pri Renaultu.

Dodajajo, da ima Renault 4 danes podoben pomen kot takrat: »Današnja družba si namreč želi več svobode v svetu z vse več omejitvami. Zahvaljujoč njegovi vsestranskosti in praktičnosti, Renault 4 še vedno uteleša pojem 'liberté', torej svobode ter 'voiture a vivre' oz. vozila za življenje. Zato tudi v kampanji, s katero smo razkrili vozilo, komuniciramo 'liberté 4 ever'.«

Prvi slovenski kupci bodo morali na novo »katrco« počakati približno do sredine leta 2025. V Renaut Slovenija so za MM povedali, da se zavedajo njenega pomena v lokalnem okolju, saj se je dolgo vrsto let proizvajala v Revozu, in bodo ravno zaradi tega poskrbeli, da se bo najširša javnost zavedala novega modela in ga, tako verjamejo, uvrstila v svoj nabor pri nakupu vozila.

katrca

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji