katrca
Aktualno

Nova »katrca« je vozilo za življenje

Avtomobilska blagovna znamka Renault je v Parizu premierno predstavila novo »katrco«. V Sloveniji bo na prodaj sredi leta 2025, ko bodo na našem trgu tudi začeli z njenim oglaševanjem.

Renault 4 velja za avtomobilsko ikono, ki je luč sveta ugledala v šestdesetih letih prejšnjega stoletja kot odgovor na velike družbene spremembe tistega obdobja, predvsem na izseljevanje s podeželja, razmah srednjega razreda ter novo vlogo žensk v družbi. »Renault 4 oz. po domače 'katrca', je bila vozilo za vsakogar, za vsak namen in vsako rabo, obenem pa nekakšen simbol svobode,« pravijo pri Renaultu.

Dodajajo, da ima Renault 4 danes podoben pomen kot takrat: »Današnja družba si namreč želi več svobode v svetu z vse več omejitvami. Zahvaljujoč njegovi vsestranskosti in praktičnosti, Renault 4 še vedno uteleša pojem 'liberté', torej svobode ter 'voiture a vivre' oz. vozila za življenje. Zato tudi v kampanji, s katero smo razkrili vozilo, komuniciramo 'liberté 4 ever'.«

Prvi slovenski kupci bodo morali na novo »katrco« počakati približno do sredine leta 2025. V Renaut Slovenija so za MM povedali, da se zavedajo njenega pomena v lokalnem okolju, saj se je dolgo vrsto let proizvajala v Revozu, in bodo ravno zaradi tega poskrbeli, da se bo najširša javnost zavedala novega modela in ga, tako verjamejo, uvrstila v svoj nabor pri nakupu vozila.

katrca

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji