Novi MM: Kako oblikovati korporativni genski zapis
V osrednjem intervjuju 472. številke Marketing magazina smo se pogovarjali z Matevžem Medjo, soustanoviteljem agencije Gigodesign.
»Ne moremo preprečiti podjetjem, da proizvajajo 'sranje', lahko pa pomagamo tistim, ki želijo delati dobro,« trdi Matevž Medja,. Soustanovitelj Gigodesigna, ene od najbolj posebnih oblikovalskih agencij v Sloveniji, namreč raje kot o oblikovanju ali produkciji govori o načrtovanju. Čeprav Gigodesign letos praznuje dvajset let delovanja, to ni bil glavni povod za pogovor. Je namreč tudi avtor ogrodja Business Genome, ki organizacijam pomaga oblikovati in upravljati korporativno DNK.
O vrednotah podjetja smo se pogovarjali tudi z danskim marketinškim aktivistom Thomas Kolster, znan tudi kot Mr. Goodvertising. ponuja konkreten model, kako naj se podjetja ne ujamejo v past praznih obljub in samohvale, temveč ljudem pomagajo do preobrazbe.
Obširno poročamo s 30. SOF-a in se sprašujemo, zakaj neakteri digitalni velikani tako slabo komunicirajo z mediji. Predstavljamo prenovljeno agencijo DROM, platformo za personalizirana voščila znanih osebnosti HejHej in Lidlovo platormo »Sami domači«.