Novi MM: »Skači visoko in se pri tem zabavaj«
Vesela novica: na dopust boste lahko odšli tudi z novo, poletno številko Marketing magazina, ki ponuja še malce več zanimivega marketinškega branja kot običajno.
Na naslovnici je tokrat Tine Lugarič, eden od najvidnejših slovenskih kreativcev, ki je pred dobrimi tremi leti skupaj s prijateljema in nekdanjima sodelavcema Nenadom Cizlom in Andrijo Šulićem v Mariboru ustanovil Trampolin, multidisciplinarni kreativni studio.
V reviji vas čaka tudi reportaža z letošnjega Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) in z mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions. Kanski levi še vedno veljajo za meko svetovnega oglaševanja, zato jih tudi ekipa MM-a še vsako leto obiskuje in poroča o aktualnem dogajanju – trendi, ki jih predstavljajo v Cannesu, so namreč še kako relevantni tudi za slovensko oglaševanje.
V novem MM-u si lahko preberete tudi uporabne in koristne študije primerov o sodelovanju med oglaševalci in njihovimi agencijami; med drugim ne spreglejte nove tržnokomunikacijske akcije Pivovarne Union za Radler, ki je nastala v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji, in Peugetovega klepetalnega robota, ki so ga zasnovali z laboratorijem Retoba.
Seveda to še zdaleč ni vse, kar prinaša novi MM. Verjamemo, da vam bo polepšal poletje!