novi mm
Aktualno

Novi MM: Šport na prelomnici

Na naslovnici 477. številke Marketing magazina je Tomaž Ambrožič, direktor in solastnik agencije Sport Media Focus.

Čeprav se je na začetku pandemije covida-19 zdelo, da bo športna industrija utrpela veliko škodo, tudi zaradi izgube sponzorskih sredstev, pa je Tomaž Ambrožič optimističen. Meni namreč, da je potrebovala takšen pretres, da se »resetira« in zažene na novo. Prihodnost športa je po njegovem mnenju tako več kot svetla. »V tej situaciji se je ponovno pokazalo, koliko nam Slovencem pomeni šport. Edino šport je tisti, ki nas spravi na ulice zaradi veselja, zadovoljstva in ponosa in mislim, da se športniki tega dobro zavedajo in jih to tudi žene naprej. Naša majhnost je tudi naša prednost, saj je povezanost med ljudmi, še posebej, ko praznujemo športne uspehe, veliko večja kot v velikih državah, kjer je tudi uspešnih športnikov na stotine,« je prepričan Ambrožič.

V novem MM-u berete še o slovenski oglaševalski letini, B-reportu – pregledu največkrat nagrajenih oglaševalskih agencij, oglaševalskih akcij in oglaševalcev v regiji Adriatik in MM-ovi akciji leta. Pišemo tudi o desetletnici agencije RubikonGRAL in petindvajsetletnici produkcijske hiše Felina Films. Z igralcem Ladom Bizovičarjem smo se pogovarjali o vplivnosti, s Petro Grosman, sekretarko upravnega odbora in vodja kabineta glavnega izvršnega direktorja družbe BTC, pa o ženskih smučarskih skokih v Ljubnem.

mm 477

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji