Novi MM: Šport na prelomnici
Na naslovnici 477. številke Marketing magazina je Tomaž Ambrožič, direktor in solastnik agencije Sport Media Focus.
Čeprav se je na začetku pandemije covida-19 zdelo, da bo športna industrija utrpela veliko škodo, tudi zaradi izgube sponzorskih sredstev, pa je Tomaž Ambrožič optimističen. Meni namreč, da je potrebovala takšen pretres, da se »resetira« in zažene na novo. Prihodnost športa je po njegovem mnenju tako več kot svetla. »V tej situaciji se je ponovno pokazalo, koliko nam Slovencem pomeni šport. Edino šport je tisti, ki nas spravi na ulice zaradi veselja, zadovoljstva in ponosa in mislim, da se športniki tega dobro zavedajo in jih to tudi žene naprej. Naša majhnost je tudi naša prednost, saj je povezanost med ljudmi, še posebej, ko praznujemo športne uspehe, veliko večja kot v velikih državah, kjer je tudi uspešnih športnikov na stotine,« je prepričan Ambrožič.
V novem MM-u berete še o slovenski oglaševalski letini, B-reportu – pregledu največkrat nagrajenih oglaševalskih agencij, oglaševalskih akcij in oglaševalcev v regiji Adriatik in MM-ovi akciji leta. Pišemo tudi o desetletnici agencije RubikonGRAL in petindvajsetletnici produkcijske hiše Felina Films. Z igralcem Ladom Bizovičarjem smo se pogovarjali o vplivnosti, s Petro Grosman, sekretarko upravnega odbora in vodja kabineta glavnega izvršnega direktorja družbe BTC, pa o ženskih smučarskih skokih v Ljubnem.