#520
Aktualno

Novi MM: »V podkast kot medij sem se zaljubil, ker je zelo avtentičen in oseben«

Izšel je novi MM, ki s svojimi vsebinami prinaša kopico trendov, vpogledov in navdihujočih zgodb iz sveta marketinga in komunikacij.

Navdihujoč je zagotovo že naslovni intervju s Klemnom Selakovičem, ustvarjalcem enega od najbolj poslušanih podkastov v Sloveniji, AIDEA, ki s svojimi marsikdaj kontroverznimi gosti buri duhove na družbenih omrežjih. Naj ob tem najavimo, da smo se tudi v MM-u odločili, da začnemo s svojim podkastom. Trg je sicer po eni strani sicer že zasičen, toda po drugi nam ponuja veliko priložnost, da na svojo stran pridobimo novo ciljno občinstvo in s tem širimo svoj marketinški domet.

Selakovič

Uspešno pa smo zagnali še en nov projekt, in sicer Trajnost v marketingu. Zanimanje za izobraževanja o trajnosti v marketingu je veliko, kar opaža tudi snovalka projekta Meta Pavlin Avdić, predvsem pa so tovrstna usposabljanja nujna v poslovnem svetu, saj bodo podjetja morala začeti izpolnjevati ESG-smernice, kar pa ni najpreprostejše. V tej številki MM-a boste našli tudi prilogo o trajnosti s številnimi študijami primerov slovenskih podjetij, ki že odločno stopajo po trajnostni poti.

To še zdaleč ni vse, ampak najbolje, da se kar sami prepričate, kaj vse vam prinaša novi MM, vaše najboljše orožje v marketinški bitki. Vzemite ga v roke in zmagujte!

Intervju

Gabrijela Cojzer in Mateja Črešnar
01. 10. 2024

Pred vrati je Dan PR, namenjen letnemu pregledu novosti, trendov in dobrih praks na…

V zadnjem letu je slovensko komunikacijsko sfero najbolj zaznamovala rast digitalne vključenosti in vpliv družbenih omrežij na oblikovanje javnega…

podkast
26. 09. 2024

Zvesti naročniki MM-a ste našo revijo SaMMozavestno za življenjski slog in marketing že…

Kot vodilno medijsko podjetje, ki nagovarja specifično, marketinško javnost, bi si želeli svoj doseg še povečati in na svojo stran pridobiti nove…

hostnik
23. 09. 2024

Pred NLB Ljubljanskim maratonom, ki bo 19. in 20. oktobra, smo se z Alešem Hostnikom, ki…

Po vzoru velikih športnih dogodkov tudi NLB Ljubljanski maraton nadgrajuje organizacijo v smer trajnostne izvedbe, saj želi vračati družbi.

Naši avtorji