Novi MM: »V podkast kot medij sem se zaljubil, ker je zelo avtentičen in oseben«
Izšel je novi MM, ki s svojimi vsebinami prinaša kopico trendov, vpogledov in navdihujočih zgodb iz sveta marketinga in komunikacij.
Navdihujoč je zagotovo že naslovni intervju s Klemnom Selakovičem, ustvarjalcem enega od najbolj poslušanih podkastov v Sloveniji, AIDEA, ki s svojimi marsikdaj kontroverznimi gosti buri duhove na družbenih omrežjih. Naj ob tem najavimo, da smo se tudi v MM-u odločili, da začnemo s svojim podkastom. Trg je sicer po eni strani že zasičen, toda po drugi nam ponuja veliko priložnost, da na svojo stran pridobimo novo ciljno občinstvo in s tem širimo svoj marketinški domet.
Uspešno pa smo zagnali še en nov projekt, in sicer Trajnost v marketingu. Zanimanje za izobraževanja o trajnosti v marketingu je veliko, kar opaža tudi snovalka projekta Meta Pavlin Avdić, predvsem pa so tovrstna usposabljanja nujna v poslovnem svetu, saj bodo podjetja morala začeti izpolnjevati ESG-smernice, kar pa ni najpreprostejše. V tej številki MM-a boste našli tudi prilogo o trajnosti s številnimi študijami primerov slovenskih podjetij, ki že odločno stopajo po trajnostni poti.
To še zdaleč ni vse, ampak najbolje, da se kar sami prepričate, kaj vse vam prinaša novi MM, vaše najboljše orožje v marketinški bitki. Vzemite ga v roke in zmagujte!