Novoletna darila agencij: THE OTHER, New Moment, POINT OUT in Luna \TBWA
Pri MM-u smo tudi letos preverjali, kako kreativni so bili v agencijah pri izbiri novoletnih daril.
Tina Guček
Novoletna zgodba o sobivanju
Agencija THE OTHER je svojo novoletno zgodbo zavila v poslovno darilo, ki nas uči sobivanja – tudi s tistimi, ki nam niso najbolj pri srcu. Glavna lika sta vidra, simbol (in enakozvočnica imena) agencije, in maček, ki predstavlja izzive sobivanja. Paket vsebuje krog navdiha z zgodbo in receptom za edinstven koktajl Čin čin kofein, valjček za odpravljanje vseh kosmatih težav, mačka v žaklju za sproščanje ob ustvarjanju diamantnih koktajl podstavkov ter čudežno tabletko proti mačku.
»Novoletno darilo je le del premišljeno zasnovanega koncepta, ki ga dopolnjujejo še podpis v e-pošti, video na spletni strani, voščilo v obliki e-novičnika in objave na družbenih omrežjih,« pravijo v agenciji in ob tem poudarjajo: »V življenju šteje, kako se znajdemo z drugimi, zato naša darila spodbujajo razmislek o medsebojnih odnosih in sobivanju.«
New Moment paket NNNSP
»Nič nas ne sme presenetiti! Razen darila,« pravijo v agenciji New Moment, kjer letos svoje obdarovance rešujejo zadrege, kaj podariti v zadnjem hipu. »Vsak od nas se namreč med prazniki kdaj znajde v situaciji, ko na vrat na nos potrebuje darilo. Nekaj, kar lahko daš iz rok takrat, ko na vrata pride nenapovedana sestrična. Ali pa se ti mudi na nenačrtovano zabavo k bivšemu sodelavcu, morda na kavo k mami od sošolke, ki ti v resnici ni preveč simpatična. Naši poslovni partnerji in naročniki letos teh težav ne bodo imeli,« pravijo. Podarjajo jim namreč paket NNNSP – že pripravljena darila, ki jih lahko brezskrbno podarijo naprej. Seveda pa lahko vsa darila obdržijo tudi zase.
»Naj vam v decembru – in vse leto 2025 – ne zmanjka dobrih idej, zanesljivih rešitev in, seveda, zavijalnega papirja!«
Tako pravijo v agenciji POINT OUT, kjer so pri prazničnem obdarovanju izhajali iz misli, da je december čas čarobnosti in obdarovanja, včasih pa tudi tistega trenutka, ko na predbožični večer ugotovite, da vam je zmanjkalo zavijalnega papirja. »Kot podjetje, ki svoje poslovne partnerje vedno podpira v ključnih trenutkih, smo želeli to filozofijo prenesti tudi v praznični čas. Zato smo letos za darilo izbrali nekaj resnično posebnega – unikaten zavijalni papir. Zakaj? Ker je dober marketing kot dober zavijalni papir: pritegne pogled, vzbudi zanimanje in sproži akcijo. Z našim zavijalnim papirjem smo poskrbeli, da ste pripravljeni na vse – tudi na tisti zadnji trenutek, ko ste imeli vse pod nadzorom, nato pa ugotovili, da vam zavijalni papir 'požre' več metrov, kot ste predvidevali. Ste nas že kdaj potrebovali za 'last-minute' rešitve? Vemo, da ste. In tudi tokrat smo tu za vas,« pravijo.
Pasta la vista, 2024!
Letošnja novoletna darila agencije Luna \TBWA je vodilo dejstvo, da dobre ideje potrebujejo tudi dobro gorivo. »Ker smo na Luni \TBWA iz pravega testa za dobre ideje, poganja pa nas ljubezen do testenin, so glavni element našega darila peresniki v obliki prepoznavnega TBWA znaka: backslash. Testenine spremlja priročna krpa, ki poskrbi za morebitne nevšečnosti, in tudi zbirka receptov na povezavi, v katero so prispevali vsi Lunatiki,« pravijo.