
Novoletna darila agencij: Pristop, AV studio, Rubikon GRAL in Agencija 101
Preverite, kaj je Božiček letos prinesel naročnikom in poslovnim partnerjem pri agencijah Pristop, AV studio, Rubikon GRAL in Agencija 101 ...

Tina Guček
OOO ali HO HO HO
V AV studiu so letos, v skladu z aktualno pravico do odklopa, pripravili prav posebno darilo. Svojim partnerjem, ki so bili vse leto zelo zaposleni, in bi si zdaj, ob koncu leta, radi privoščili oddih, so podarili majico z napisom Out Of Office. »Ta je še posebej primerna za potovanja v tople kraje, v prostih dneh jo lahko nosimo tudi doma ali pa pospravimo v omaro in počakamo na poletni dopust,« nam je povedal kreativni direktor Gal Erbežnik. Majico so pospremili z izvirnim sporočilom o odsotnosti, ki so ga delili s svojimi naročniki, da bi ti lahko svoje stranke tudi v času odsotnosti spravili v dobro voljo.
101% ready z novoletno kampanjo
»Svet se spreminja z bliskovito hitrostjo. Da lahko držimo korak, moramo biti iznajdljivi in vedno pripravljeni na spremembe,« pravijo v Agenciji 101, ki v svoji novoletni kampanji zato sporoča, da je 101% ready. Letos svojim partnerjem niso poslali običajne novoletne voščilnice, ampak so zanje pripravili čisto posebno izkušnjo. Kljub temu, da večino časa živijo digitalno, se namreč zavedajo, da nekatere stvari bolje delujejo offline. Zato so v prazničnem času vzpostavili prav posebno telefonsko linijo, na kateri vas čakajo »stoenčki«. 101% ready, da vam voščijo. Vsak po svoje.
Pripravljeno na vse, kar prinaša sodobni vsakdan, pa je tudi njihovo novoletno darilo. Popolno je tako za trenutke, ki kličejo po nakupovalni vrečki, kot tudi za trenutke, ko bolj prav pride nahrbtnik. »S svojo spreminjajočo se obliko deluje kot priročen opomnik, da lahko kadarkoli zamenjamo perspektivo. Da lahko iz vsake spremembe naredimo priložnost. In da smo vedno pripravljeni, kadar se svet premakne, obrne na glavo ali spremeni smer,« pravijo v Agenciji 101.
Od igre k igralcu
»V prihajajočem letu obračamo pozornost od igre k igralcu, v dobi ponaredkov in sintetičnih odnosov v ospredje postavljamo človeka, vsakega od nas. V 2025 tako poudarjamo, da smo '100 % Human',« pravijo v agenciji Pristop.
V skladu s tem so predstavili novo dolgoročno platformo – www.pristoporiginals.com, »couture & art« projekt, v okviru katerega Pristopovi ljudje dizajnirajo unikatne kose v omejenem številu in jim poiščejo nove lastnike. Pri tem gre del zaslužka avtorjem, preostanek pa v dobrodelne namene. Del omejenih serij prvih »dropov« – kapucarja in nogavičk, so tako letos postala novoletna darila za zaposlene, naročnike in partnerje.
Poslovna darila v vseh barvah
Pri agenciji Rubikon GRAL so letos poslovna darila agencije v vseh barvah. Naročniki in prijatelji agencije so tako ob peninah prejeli edinstvene barvice, ki že z enim samim potegom po papirju izrišejo vse barve. Zakaj? »Vsak kdaj pa kdaj začne razmišljati črno-belo, pa vsi vemo, da so barve toliko bolj zabavne. Naše darilo je krasen opomnik, da smo del te panoge ravno zato, da si drznemo več, da si ustvarjamo priložnosti, da obračamo glavo na glavo in svet vidimo v barvah,« so letošnje darilo obrazložili v agenciji.