dan marketinga
Aktualno

Ob svetovnem dnevu marketinga: »Kot stroka smo vse močnejši«

Danes praznujemo svetovni dan marketinga. Ob tej priložnosti smo se s sogovorniki dotaknili enega od ciljev Društva za marketing Slovenije – da bo do leta 2030 funkcija glavnega direktorja marketinga prisotna v 40 odstotkih uspešnih slovenskih podjetij.

Kot pravi Tanja Kavran, izvršna direktorica Društva za marketing Slovenije, se v društvu skupaj z zelo aktivnim upravnim odborom in s člani društva zelo trudijo, da bi v vseh podjetjih prepoznali, kako dragocena dodana vrednost podjetja je, če ima močan in strateško slišan marketinški oddelek. »Tudi letošnje ocenjevanje projektov, prijavljenih za nagrado marketinška odličnost 2024, je znova dokazalo, da se zares uspešne zgodbe z oprijemljivimi rezultati za podjetje zgodijo takrat, ko marketinška ekipa in vodstvo podjetja tesno sodelujeta in si zaupata na vseh ključnih ravneh,« pravi.

Zelo je vesela, ker je bilo letos izjemno veliko odličnih prijav, kar je zanjo eden od dokazov, da kot stroka delajo dobro in prav, zato ostaja optimistična glede cilja, da bo funkcija izvršnega direktorja marketinga do leta 2030 prisotna v 40 odstotkih uspešnih slovenskih podjetij. »Seveda bo potrebnega še nekaj dela, še več širjenja znanja in učenja na dobrih praksah, da dosežemo zapisano. In tudi vsako marketinško konferenco vidim kot še en pomemben korak naprej. Zato upam, da se tudi letos vidimo v Portorožu,« poziva.

Tanja Kavran

»Kot stroka smo vse močnejši«

Tudi Petra Čadež, direktorica marketinga v SPP delikatesni namazi družbe Atlantic Droga Kolinska in predsednica upravnega odbora DMS, pravi, da je zelo optimistična, zlasti, če sodi po Atlantic Grupi. »Tudi kadar se pogovarjam z nekaterimi kolegicami in kolegi v Klubu marketinških direktorjev, bi rekla, da smo že na dobri poti. Ko pogledam veliko sliko kot predsednica upravnega odbora Društva za marketing Slovenije, pa se zavedam, da je pred nami še nekaj dela in truda, da dosežemo zastavljene cilje. Ampak kot stroka smo vse močnejši, saj se med seboj povezujemo in tudi učimo drug od drugega,« pravi. Hkrati opozori, da se je treba zavedati, da je doseganje tega cilja vedno odvisno tudi od vsakega od nas posebej, od tega, kako se postavi in se s strokovnimi argumenti bori za vlogo in spoštovanje, ki si ga marketing s svojim znanjem zasluži v podjetju.

Petra Čadež

»Marketing je v samem genomu upravljanja NLB Skupine«

Pogovarjali smo se tudi z Andrejem Krajnerjem, direktorjem blagovne znamke in komuniciranja v NLB skupini, ki pravi, da je marketing v samem genomu upravljanja NLB Skupine. »Funkcijo izvršnega direktorja marketinga je sprva – do leta 2022 – opravljal predsednik uprave, danes pa je ta funkcija razdeljena med članico uprave, pristojno za bančništvo na drobno in privatno bančništvo, člana uprave, pristojnega za korporativno in investicijsko bančništvo, ter na ravni skupine vzpostavljeno pozicijo strateškega upravljanja z blagovno znamko in komunikacijami, ki poroča neposredno predsedniku uprave,« nam je povedal.

Krajner

»Izvršni direktor marketinga kot lepilo«

Vanja Lombar, glavna direktorica za zasebne in poslovne uporabnike v A1 Slovenija, je za MM povedala, da ima izvršni direktor marketinga izvršno, a hkrati zelo pomembno funkcijo v podjetju. »Poleg odločevalske vloge mora biti tudi tisti, ki je zagovornik in pobudnik sprememb. Spodbujati mora kulturo eksperimentiranja, testiranja in odločanja na podlagi vpogledov, ki jih pridobimo iz podatkov. Hkrati si mora prizadevati razumeti, kateri del trženjske porabe je resnično učinkovit. To zahteva kombinacije analitične sposobnosti, ustvarjalnega razmišljanja in inoviranja novih načinov nagovarjanja uporabnikov,« pravi.

Doda, da vloga izvršnega direktorja marketinga ne izginja, le stalno se spreminja: »Lahko rečemo, da je izvršni direktor marketinga lepilo, ki povezuje uporabniško izkušnjo in skrbi, da sporočilo blagovne znamke dosledno odmeva na prav vseh stičnih točkah z uporabnikom. Na koncu pa tudi zvišuje tečaje delnic.«

Vanja Lombar

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji