UI-klepetulja
Aktualno

Od UI-klepetulje do virtualnega svetovalca

UI-asistenti na spletnih straneh postajajo vse bolj priljubljeni. A če želite z njimi izboljšati uporabniško izkušnjo, njihova splošna razgledanost ne bo dovolj.

Kako zagotoviti, da vam UI-asistent ne bo delal sramote s polinformacijami o vašem podjetju, da ne bo ponujal izdelkov ali storitev, ki jih že zdavnaj nimate več v prodajnem programu?

Ko uporabniki iščejo izdelek v spletni trgovini, kredit na bančnem portalu ali pa ponudbo počitnic na strani turistične agencije, od UI-asistenta pričakujejo strokovno svetovanje o zadevni tematiki. V Creatimu so zato razvili UI produkt na osnovi OpenAI algoritma, ki ga je možno »specializirati« za izbrano podjetje.

Creatimov virtualni asistent uporabnikom svetuje in hkrati aktivno prodaja na osnovi aktualnih podatkov, ki jih črpa iz zanesljivih virov pod nadzorom naročnika. Na ta način se iz UI-klepetulje prelevi v izkušenega svetovalca.

Lep primer virtualnega asistenta v praksi je spletna stran slovenia.info, kjer v podobi inteligentne sopotnice Alme pomaga turistom raziskovati Slovenijo. Alma črpa informacije iz baze Slovenske turistične organizacije in več kot 50 preverjenih turističnih spletnih strani.

Virtualni asistent med klepetom analizira uporabnikova sporočila in v besedilu išče ključne izraze, iz katerih razbere uporabnikov namen. Na tej osnovi uporabniku svetuje, mu pomaga razrešiti dileme v zvezi z nakupom, hkrati pa in ponuja relevantne izdelke ali storitve, kar je še zlasti relevantno pri spletni prodaji.

Idejo za tovrstnega asistenta so v Creatimu dobili na podlagi testiranj in pogovorov z uporabniki spletnih trgovin, ki kot razlog za opustitev nakupa pogosto izpostavijo prevelik izbor s številnimi opcijami in slabo kakovost ali pa celo odsotnost filtrov za iskanje produktov. 

»Na spletu ni prodajalca, da bi ga pocukali za rokav, ko smo v dilemi. Po novem si lahko pomagamo z virtualnim asistentom pod pogojem, da mu pravilno opredelimo kontekst in omogočimo dostop do vseh relevantnih podatkov. Kako se lotiti uvedbe virtualnega asistenta na vašo spletno stran in na kaj morate biti ob tem še posebej pozorni, si lahko preberete tukaj,« pravijo v Creatimu. Dodajo, da bo tako zasnovan virtualni asistent v dialogu z uporabnikom oblikoval ožji izbor izdelkov in mu pomagal do nakupne odločitve, tako kot to počne prodajalec v živo – kar se na koncu pozna tudi pri prodajnih rezultatih.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji