bla
Aktualno

Oglas, ki ga lahko igrate

Volkswagen je v Avstraliji predstavitev novega Golfa GTI podprl z mobilno videoigro, ki jo je bilo mogoče igrati le v času oglasnih blokov.

»Zakaj bi oglas gledali, če ga lahko igrate?« v Volkswagnu pojasnjujejo eno od izhodišč oglaševalske akcije. Oglaševalski blok so »shekali« tako, da so gledalce ob skeniranju QR-kode povabili na »Prvo dirko v oglasnem bloku«, kjer so lahko sodelujoči preko mobilnih naprav merili dirkaške mišice. Dirkati je bilo mogoče le med določenimi oglasnimi bloki (oglasni prostor so zakupili v času priljubljenih serij na televizijah Channel 10 in Fox), najhitrejšega pa je seveda čakal novi Golf GTI.

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji