bla
Aktualno

Oglas, ki ga lahko igrate

Volkswagen je v Avstraliji predstavitev novega Golfa GTI podprl z mobilno videoigro, ki jo je bilo mogoče igrati le v času oglasnih blokov.

»Zakaj bi oglas gledali, če ga lahko igrate?« v Volkswagnu pojasnjujejo eno od izhodišč oglaševalske akcije. Oglaševalski blok so »shekali« tako, da so gledalce ob skeniranju QR-kode povabili na »Prvo dirko v oglasnem bloku«, kjer so lahko sodelujoči preko mobilnih naprav merili dirkaške mišice. Dirkati je bilo mogoče le med določenimi oglasnimi bloki (oglasni prostor so zakupili v času priljubljenih serij na televizijah Channel 10 in Fox), najhitrejšega pa je seveda čakal novi Golf GTI.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji