sašo
Aktualno

Oglaševalska osebnost leta je Sašo Dimitrievski

Sašo Dimitrievski, partner in član uprave skupine Pristop, bo priznanje in stanovsko nagrado za oglaševalsko osebnost prejel na 34. SOF-u, ki bo 15. in 16. maja v Portorožu.

V upravnem odboru SOZ-a so zapisali, da je skozi leta njegov prispevek k razvoju marketinške stroke in digitalnih pristopov presegel meje Slovenije in ga pozicioniral kot uglednega strokovnjaka tudi v regiji. Njegova vizija, kreativnost, inovativnost in strateški pristop ga nedvomno uvrščajo med ključne osebnosti slovenskega oglaševalskega prostora.

»Poleg svojih strokovnih dosežkov je Sašo tudi priljubljen govorec, žirant in predavatelj, znotraj skupine Pristop pa mentor mlajšim generacijam, s čimer še dodatno prispeva k razvoju panoge,« so še dodali.

»Vsak je lahko inovativen«

»Bivamo v nekem oglaševalsko-marketinško-svetovalskem poslu in, dragi moji, ugotavljam, da je ta še vedno ‘hot and sexy’. Ja, drugače kot razvpita serija Mad Men, ampak še vedno. Spreminjajo se okoliščine, priložnosti je več, sinergij še več, možnosti nešteto neskončno,« je ob najavi priznanja povedal Sašo Dimitrievski in dodal: »Karierno gledano, kaj bi si želel več kot biti sestavni del ekosistema, ki je praktično zagnal digitalno transformacijo in digitalno integracijo! Sistema, kjer vedno spreminjajoči ‘marchtech’ in UI živita s stalnimi spremembami sociološkega vedenja in doživljanja zaradi najrazličnejših novih komunikacijskih gadgetov in substitucij, kjer lahko hkrati razvijaš in skrbiš za večanje vrednosti mnogih blagovnih znamk.« 

Po njegovih besedah pa je še lepše, ko »sami izumimo kakšno novo orodje, nekonvencionalno strategijo, razsvetljeno migracijo in jo tu in tam celo implementiramo.« Prepričan je, da je lahko vsak od nas inovativen in »posledično sproži neko svojo malo kreativno disrupcijo ali pa revolucijo«.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji