
Oglaševalska osebnost leta je Sašo Dimitrievski
Sašo Dimitrievski, partner in član uprave skupine Pristop, bo priznanje in stanovsko nagrado za oglaševalsko osebnost prejel na 34. SOF-u, ki bo 15. in 16. maja v Portorožu.
V upravnem odboru SOZ-a so zapisali, da je skozi leta njegov prispevek k razvoju marketinške stroke in digitalnih pristopov presegel meje Slovenije in ga pozicioniral kot uglednega strokovnjaka tudi v regiji. Njegova vizija, kreativnost, inovativnost in strateški pristop ga nedvomno uvrščajo med ključne osebnosti slovenskega oglaševalskega prostora.
»Poleg svojih strokovnih dosežkov je Sašo tudi priljubljen govorec, žirant in predavatelj, znotraj skupine Pristop pa mentor mlajšim generacijam, s čimer še dodatno prispeva k razvoju panoge,« so še dodali.
»Vsak je lahko inovativen«
»Bivamo v nekem oglaševalsko-marketinško-svetovalskem poslu in, dragi moji, ugotavljam, da je ta še vedno ‘hot and sexy’. Ja, drugače kot razvpita serija Mad Men, ampak še vedno. Spreminjajo se okoliščine, priložnosti je več, sinergij še več, možnosti nešteto neskončno,« je ob najavi priznanja povedal Sašo Dimitrievski in dodal: »Karierno gledano, kaj bi si želel več kot biti sestavni del ekosistema, ki je praktično zagnal digitalno transformacijo in digitalno integracijo! Sistema, kjer vedno spreminjajoči ‘marchtech’ in UI živita s stalnimi spremembami sociološkega vedenja in doživljanja zaradi najrazličnejših novih komunikacijskih gadgetov in substitucij, kjer lahko hkrati razvijaš in skrbiš za večanje vrednosti mnogih blagovnih znamk.«
Po njegovih besedah pa je še lepše, ko »sami izumimo kakšno novo orodje, nekonvencionalno strategijo, razsvetljeno migracijo in jo tu in tam celo implementiramo.« Prepričan je, da je lahko vsak od nas inovativen in »posledično sproži neko svojo malo kreativno disrupcijo ali pa revolucijo«.