zz
Opaženo

48 DEO: Živi – kot si!

Ilirija z novo komunikacijsko kampanjo za blagovno znamko 48, zasnovano v agenciji Rubikon GRAL, predstavlja *48 DEO, deodorant s probiotiki.

Kratek opis akcije:  *48 DEO z edinstveno formulo zagotavlja učinkovito, a nežno zaščito, ki ohranja naravno ravnovesje kože v vseh situacijah. Zakaj uporabljamo deodorante ali antiperspirante? Zato, da ostanemo svoji – samozavestni, sveži in brezskrbni, v vsakem trenutku.

Blagovna znamka *48 DEO podjetja Ilirija prinaša zaščito s probiotiki, ki ne le nevtralizira neprijetne vonjave, temveč ohranja naravno ravnovesje kože. Izziv, kako to sporočilo približati uporabnikom, je Ilirija zaupala agenciji Rubikon GRAL, ki je zasnovala kampanjo, s katero spodbujajo avtentičnost in brezkompromisno zaščito v vseh situacijah.

»Kampanja je dokaz, da lahko z dobro zastavljeno strategijo marketinga in oglaševanja dosežemo izjemen odziv občinstva. Rezultati kampanje tako potrjujejo njen uspeh – zabeležili smo visoko stopnjo vključenosti uporabnikov na družbenih omrežjih in povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, kar potrjujejo rezultati prodaje. Z dinamično in ciljno usmerjeno vsebino nam je uspelo pritegniti širok spekter potrošnikov in jih spodbuditi k preizkusu *48 DEO,« pojasnjujejo v agenciji Rubikon GRAL.

V središče komunikacije so postavili dinamičen izziv na TikToku, v katerem vplivneži preizkušajo moč *48 DEO v najbolj intenzivnih okoliščinah. Osrednji del kampanje je tudi videooglas, ki z dinamično vizualno pripovedjo poudarja bistvo *48 DEO – pametno zaščito s probiotiki, ki omogoča, da ostanemo svoji v vsakem trenutku.

»S produkcijo plakatov in videa za *48 DEO sem zelo zadovoljna. Pohvale prihajajo z vseh strani in prepoznavanje novosti *48 DEO se nam že pozna na prodaji. Kreativi sta uspeli na zelo privlačen način združiti prepoznavnost znamke *48 in ključne prednosti novih deodorantov,« je ob uspehu kampanje poudarila Irena Filipović, vodja marketinga široke potrošnje pri Iliriji.

Elementi akcije: videooglas, nagradna igra, vplivnostni marketing, zunanje oglaševanje

Predstavniki naročnika: Irena Filipović

Vodja video produkcije: Maja Šest

Kreativni direktor: Denis Pucelj

Oblikovalka: Kiti Kelvišar

Agencija: Rubikon GRAL

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji