
48 DEO: Živi – kot si!
Ilirija z novo komunikacijsko kampanjo za blagovno znamko 48, zasnovano v agenciji Rubikon GRAL, predstavlja *48 DEO, deodorant s probiotiki.
Ilirija
Kratek opis akcije: *48 DEO z edinstveno formulo zagotavlja učinkovito, a nežno zaščito, ki ohranja naravno ravnovesje kože v vseh situacijah. Zakaj uporabljamo deodorante ali antiperspirante? Zato, da ostanemo svoji – samozavestni, sveži in brezskrbni, v vsakem trenutku.
Blagovna znamka *48 DEO podjetja Ilirija prinaša zaščito s probiotiki, ki ne le nevtralizira neprijetne vonjave, temveč ohranja naravno ravnovesje kože. Izziv, kako to sporočilo približati uporabnikom, je Ilirija zaupala agenciji Rubikon GRAL, ki je zasnovala kampanjo, s katero spodbujajo avtentičnost in brezkompromisno zaščito v vseh situacijah.
»Kampanja je dokaz, da lahko z dobro zastavljeno strategijo marketinga in oglaševanja dosežemo izjemen odziv občinstva. Rezultati kampanje tako potrjujejo njen uspeh – zabeležili smo visoko stopnjo vključenosti uporabnikov na družbenih omrežjih in povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, kar potrjujejo rezultati prodaje. Z dinamično in ciljno usmerjeno vsebino nam je uspelo pritegniti širok spekter potrošnikov in jih spodbuditi k preizkusu *48 DEO,« pojasnjujejo v agenciji Rubikon GRAL.
V središče komunikacije so postavili dinamičen izziv na TikToku, v katerem vplivneži preizkušajo moč *48 DEO v najbolj intenzivnih okoliščinah. Osrednji del kampanje je tudi videooglas, ki z dinamično vizualno pripovedjo poudarja bistvo *48 DEO – pametno zaščito s probiotiki, ki omogoča, da ostanemo svoji v vsakem trenutku.
»S produkcijo plakatov in videa za *48 DEO sem zelo zadovoljna. Pohvale prihajajo z vseh strani in prepoznavanje novosti *48 DEO se nam že pozna na prodaji. Kreativi sta uspeli na zelo privlačen način združiti prepoznavnost znamke *48 in ključne prednosti novih deodorantov,« je ob uspehu kampanje poudarila Irena Filipović, vodja marketinga široke potrošnje pri Iliriji.
Elementi akcije: videooglas, nagradna igra, vplivnostni marketing, zunanje oglaševanje
Predstavniki naročnika: Irena Filipović
Vodja video produkcije: Maja Šest
Kreativni direktor: Denis Pucelj
Oblikovalka: Kiti Kelvišar
Agencija: Rubikon GRAL