bla
Aktualno

Opazili smo: Iskanje odgovorov se začne z branjem

Časopis Delo je opazno prenovil rubriko Sobotna prilogo. Z njo se želijo približati mlajšim bralcem, a želijo pri tem po besedah Estere Lah Poljak, vodje marketinga na Delu, ohraniti identiteto.

Delova Sobotna priloga si je v 55-ih letih obstoja pridobila status verodostojne in ugledne medijske blagovne znamke v slovenskem prostoru. Predstavlja svojevrstno institucijo, ki ji slovenska bralna javnost zaupa, poudarja Estera Lah Poljak. Kot pravi, na približno vsakih deset let Sobotna priloga doživi prenovo, a je tokratna oblikovna prenova in vsebinska osvežitev zagotovo vidnejša. »Z njo smo se želeli še bolj približati mlajši, intelektualni ciljni javnosti, čeprav smo pri tem pazili, da ohranimo identiteto, ki so ji zvesti starejši izobraženi bralci. S prenovo se prilagajamo novim načinom potrošnje vsebin in omogočamo, da se Sobotno prilogo laže bere tudi v Delovi aplikaciji na mobilnih telefonih in tablicah ter da je bolj prijazna tudi do posebnih samostojnih edicij Sobotne priloge, kot sta npr. Poletna in Zimska Sobotna priloga, ki se prodajata tudi samostojno,« pojasnjuje sogovornica.

Ob tem poudarja, da prenovljeno Sobotno prilogo odlikuje sodoben dizajn, ki omogoča diagonalno prebiranje člankov, ki bralca z vizualnimi poudarki, več infografike in ilustracij ter izbranih fotografij povleče v samo poglobljeno branje prispevkov. »Font črk je nov in sodoben, nova je tudi naslovnica priloge, na kateri ni vsebine (članka), ampak vizualno privlačna fotografija ali ilustracija ter ključni naslovi iz aktualne vsebine,« pojasnjuje.  Avtor likovne podobe je Delov likovni urednik Ermin Međedović, uredniški koncept Sobotne priloge pod urednikom Alijem Žerdinom pa po besedah sogovornice ostaja zavezan kakovostnim in aktualnim vsebinam, ki zahtevajo čas za razmislek. »Je pa vsebinsko priloga obogatena z gospodarsko kolumno, ki jo bodo izmenjaje ustvarjali novinarji Delove gospodarske redakcije in v njej podajali poglobljene komentarje in analize, vezane na aktualno gospodarsko dogajanje, na vplive globalnih ekonomskih tokov, na poslovne trende doma in v svetu, novo ekonomijo in tako naprej.«

Več vsebin za mlade, ki jih bodo podali na resen in poglobljen način

Pomembna novost bodo privlačno oblikovane strani s krajšimi prispevki, ki bodo odražali tedensko dogajanje in podajali priporočila, pojasnila in aktualne zanimivosti, vezane na kulturo, dogajanje doma in v svetu itd. Po navedbah sogovornice lahko pričakujemo tudi več vsebin, zanimivih za mlade, a obdelane na resen, poglobljen in verodostojen način v duhu Sobotne priloge. Tu bodo še več priložnosti dobili tudi mladi novinarji Dela. Prenovo Sobotne priloge je marketing Dela postavil za enega od ključnih projektov tega leta. K sodelovanju pri komunikacijski akciji so povabili dolgoletno partnersko agencijo Luna\TBWA pod vodstvom izvršnega kreativnega direktorja Janeza Rakuščka. »Kampanjo smo zasnovali s tesnim sodelovanjem marketinga Dela, uredništva Sobotne priloge in Lune\TBWA. Izhajali smo iz dejstva, da so bralci Sobotne priloge  tisti, ki vedo, da se iskanje odgovorov začne z branjem, ki zahteva razmislek, in zasnovali nov pozicijski slogan Čas za razmislek. Oglašujemo predvsem v tiskanih medijih, na radiu in na spletu, velik poudarek pa je tudi na distribuciji oglednih izvodov izbranim ciljnim skupinam,« je za MM še povedala Estera Lah Poljak.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji