zzz
Aktualno

Oranžni teden na Dunaju kot trajnostna protiutež črnemu petku

Ta teden na Dunaju poteka »oranžni teden«, ki v času pred božičem ponuja trajnostno alternativo množičnemu potrošništvu. Dogodek ozavešča o zmanjšanju odpadkov in vplivu potrošnje na okolje, hkrati pa spodbuja ponovno uporabo in recikliranje. 

Avstrijska prestolnica že drugo leto zapored ponuja trajnostno alternativo potrošniški mrzlici črnega petka, Miklavža in božiča. Mestni oddelek za ravnanje z odpadki (MA 48) organizira »oranžni teden«, ki poteka na njihovem bolšjem sejmu 48er-Tandler v okrožjih Margareten in Donaustadt. Tam so na voljo številni rabljeni predmeti, od starinskega pohištva in knjig do oblačil, športne opreme in otroških igrač. Kupci tako ne le prihranijo denar, temveč tudi spodbujajo krožno gospodarstvo in prispevajo k zmanjševanju odpadkov.

tandler

Razlog, da mestni oddelek MA48 projekt izvaja že drugič, je vsakoletno kopičenje odpadkov na dunajskih smetiščih, ki še niso izgubili svoje vrednosti. Zato organizatorji pod geslom »Weiterverwenden statt neukaufen« (»Ne kupuj, ponovno uporabi«) izpostavljajo pomen ponovne uporabe in recikliranja za podnebju bolj prijazno okolje. Z nakupom rabljenega puloverja prihranimo namreč do deset kilogramov naravnih virov in kar dva kilograma CO2. Dunajski sejem 48er-Tandler torej ni le prostor za ugodne nakupe, ampak tudi simbol odgovorne rabe virov. »Cilj serije dogodkov je ozaveščanje o zmanjševanju odpadkov, recikliranju in zavestnem nakupovanju, ki nas vodi stran od nakupovalne mrzlice črnega petka,« je povedal Jürgen Czernohorszky, dunajski mestni minister za varstvo podnebja.

minister

Marketing kot gonilo trajnostnih sprememb

O trajnosti v vse večji meri poročamo tudi v MM-u in podpiramo tovrstne pobude, kot je tudi dunajska. Zato smo naredili še korak dlje in se odločili, da zasnujemo nov izobraževalni program Trajnost v marketing. Žana Žalar, vodja projekta, pravi, da z marketingom sicer ne bomo rešili sveta, lahko pa ta postane gonilo trajnostnih sprememb v vašem podjetju. »Udeleženci šolanja bodo skupaj s strokovnjaki raziskali vlogo, ki jo ima marketing v trajnostni družbi. Pridobili bodo smernice za trajnostno prihodnost, pravo dozo navdiha, dragocene vpoglede in takoj uporabna znanja, da se bodo podjetja lažje lotila sprememb in marketinške pobude snovala v smeri trajnosti,« je še povedala.

Začetek izobraževanja je 17. januar 2025. Preverite program in se prijavite na trajnostvmarketingu.si. Število mest je omejeno!

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji