bb
Aktualno

Outbrain in Teads združila moči v največjo večkanalno oglaševalsko platformo

Pod imenom Teads bodo oglaševalcem ponujali napredne rešitve za povezovanje znamčenja in učinkovitostnega oglaševanja, s posebnim poudarkom na povezani televiziji (CTV), mobilnih in spletnih oglasih.

Outbrain je zaključil prevzem podjetja Teads in združil dve vodilni podjetji odprtega interneta v največjo enotno večkanalno (omnichannel) platformo za oglaševanje. Nova združena družba bo poslovala pod imenom Teads in oglaševalcem omogočala popolno povezavo med znamčenjem in učinkovitostnim (performance) oglaševanjem, s poudarkom na povezani televiziji (CTV), mobilnih in spletnih oglasih.

Tehnološka moč novega Teadsa

Skupaj bodo povezani z več kot 10.000 mediji in 20.000 oglaševalci po vsem svetu. Nova platforma bo omogočala napredno umetno inteligenco za optimizacijo oglasov, ki bo izvajala milijardo napovedi na minuto, procesiranje štirih milijard signalov vsako minuto s pomočjo strojnega učenja, 50 aktivnih UI-modelov, ki bodo izboljšali učinkovitost oglaševanja in uporabniško izkušnjo, ter razširjene zmogljivosti ciljanja občinstev, ki temeljijo na 130.000 pregledanih člankih na minuto in podatkih iz 500.000 CTV-programov mesečno.

Poslovni vidik

Transakcijska vrednost prevzema znaša okoli 900 milijonov dolarjev in je sestavljena iz 625 milijonov dolarjev v gotovini in 43,75 milijona delnic Outbrain.

Direktor novega podjetja Teads je David Kostman, v vodstvu pa sta še sopredsednika Jeremy Arditi in Bertrand Quesada. Pričakovani »sinergijski« učinki v letu 2026 so ovrednoteni na kar 60 do 70 milijonov evrov.

Kaj združitev pomeni za slovenski trg?

Slovenski oglaševalci bodo ob združitvi dobili dostop do širšega nabora naprednih in učinkovitih oglaševalskih rešitev, pravijo v podjetju Get.in. »V podjetju Get.in kot ekskluzivnemu partnerju Teadsa na slovenskem in hrvaškem trgu vidimo predvsem priložnosti na področju rešitev učinkovitostnega oglaševanja, ki bodo temeljile na združenih podatkovnih bazah in naprednih UI-algoritmih. Hkrati pa bodo lahko lokalni oglaševalci izkoristili razširjen doseg nove večkanalne platforme, ki globalno doseže več 2,2 milijarde uporabnikov,« je ob tem povedal Damjan Planinc, vodja Teadsa za Slovenijo in Hrvaško ter direktor Get.In.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji