pajdas
Aktualno

Pajdaš, nova blagovna znamka piva iz Prekmurja

V Prekmurju predstavljajo novo blagovno znamko, ki se je bodo v vročih poletnih dneh razveselili predvsem pivoljubci. Pajdaš je namreč novo svetlo in temno lager pivo.

Pivo se uporabnikom predstavlja s prekmurskim sloganom »Sküper sva najboukševa!« in pravijo, da bodo stavili prav na poudarjanje lokalnosti. »Namen slogana je poudarjanje prekmurskih korenin – tako na začetku kot tudi v prihodnje. Eden od razlogov je tudi prizadevanje za promocijo naše regije, ki velikokrat ostane pozabljena. Lokalnost, domačnost in pripadnost tej regiji so nam zelo pomembni in naš celoten pristop temelji na tem,« so povedali za MM.

»Odličen izdelek si zasluži dobro promocijo«

Pivo Pajdaš je nastalo v majhni družinski pivovarni Overmura iz Lendave, zgodbo pa so razvijali približno leto in pol. Dejan Šumak, lastnik, investitor in direktor podjetja Platinum Events in pivovarne Overmura, pravi, da so odzivi kupcev za zdaj odlični, kar jih seveda veseli. »Pajdaš je nekaj posebnega tudi zaradi vizualne podobe, ki smo si jo zamislili sami, nato pa smo skrb za celostno grafično podobo prepustili mariborski agenciji Kraft & Werk. Da naša promocijska sporočila 'tečejo' nemoteno, pa skrbijo v agenciji Apriori. Zdi se nam, da moraš za takšne stvari imeti določeno znanje in če ga sam nimaš, najdeš ljudi, ki ga imajo. Odličen izdelek si zasluži dobro promocijo, zato smo ga prepustili v roke strokovnjakom,« pravi Šumak. Njihove promocijske aktivnosti bodo večinoma potekale na digitalnih kanalih in dogodkih – na primer na sejmih doma in v tujini, pa tudi na lastnih dogodkih, pri lokalnih ponudnikih ter kot promocija v segmentu HoReCa.

pajdas1

pajdas2

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji