Peter Zabret
Aktualno

Peter Zabret odslej »internavt«

Iz agencije Internavti so sporočili, da se jim je pridružil kreativni direktor Peter Zabret.

Peter Zabret, ki je bil pred tem starejši snovalec v agenciji Pristop, je ob svojem prestopu za MM povedal, da se počuti »kot najstnik ob vstopu v srednjo šolo, saj je s 15-letnimi izkušnjami napočil čas za oglaševalsko puberteto, ki velja za najbolj vznemirljivo obdobje«. Pri tem upa, da bodo namesto glasu mutirale predvsem ideje, ki veljajo za njegovo osnovno vodilo.

Obenem pa Peter predstavlja tudi tedensko rubriko »Petkova peterica«, ki bo vsakič znova vsebovala izbrani šopek povezav z različnih področij – od oglaševanja, tehnologije, umetnosti do bolj ali manj znanih bizarnosti, včasih pa vse skupaj v enem. Pa tudi tisto, kar je »avt«, pa bi moralo biti »in«. Prijava je brezplačna na https://petkovapeterica.substack.com/.

Zabret še duhovito dodaja, da bi rad pozdravil starše in vse naročnike – tudi tiste, ki tega še ne vedo (da bodo kmalu novi naročniki, ne da so njegovi starši).

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji