Peter Zabret odslej »internavt«
Iz agencije Internavti so sporočili, da se jim je pridružil kreativni direktor Peter Zabret.
Peter Zabret, ki je bil pred tem starejši snovalec v agenciji Pristop, je ob svojem prestopu za MM povedal, da se počuti »kot najstnik ob vstopu v srednjo šolo, saj je s 15-letnimi izkušnjami napočil čas za oglaševalsko puberteto, ki velja za najbolj vznemirljivo obdobje«. Pri tem upa, da bodo namesto glasu mutirale predvsem ideje, ki veljajo za njegovo osnovno vodilo.
Obenem pa Peter predstavlja tudi tedensko rubriko »Petkova peterica«, ki bo vsakič znova vsebovala izbrani šopek povezav z različnih področij – od oglaševanja, tehnologije, umetnosti do bolj ali manj znanih bizarnosti, včasih pa vse skupaj v enem. Pa tudi tisto, kar je »avt«, pa bi moralo biti »in«. Prijava je brezplačna na https://petkovapeterica.substack.com/.
Zabret še duhovito dodaja, da bi rad pozdravil starše in vse naročnike – tudi tiste, ki tega še ne vedo (da bodo kmalu novi naročniki, ne da so njegovi starši).