vrečke3
Aktualno

Plastične vrečke? Ne, hvala.

V zadnjem delu serije člankov o tem, kako ozaveščeni smo slovenski kupci glede uporabe plastičnih vrečk v trgovinah, smo se pogovarjali s predstavniki Tuša in Eurospina.

V Tušu so plastične nakupovalne vrečke iz prodaje izločili pred petimi leti. Kot pravijo, so s tem naredili pomemben korak na poti k zmanjševanju vplivov na okolje. »Pred tem smo namreč na leto prodali okrog štiri milijone vrečk, med katerimi je bilo največ plastičnih. Opažamo, da danes veliko kupcev uporablja nosilne vrečke za večkratno uporabo, torej v trgovino pridejo z lastnimi vrečkami. Kdor želi, pri nas lahko kupi nosilne papirnate vrečke s  FSC-certifikatom ali vrečke za večkratno uporabo. Na voljo imamo tudi biorazgradljive vrečke. Kupci se največkrat odločijo za nakup papirnatih vrečk,« pravijo.

Prodaja plastičnih vrečk se je zmanjšala za vsaj 30 odstotkov

Tudi v Eurospinu so zaznali določene spremembe v navadah slovenskih kupcev, zato tudi ponujajo okolju prijaznejše alternative, ki so bolj obstojne od klasične nakupovalne vrečke, ter jih spodbujajo k njihovi izbiri. Med letom v okviru posameznih promocij trajnostne vrečke tudi podarijo. 

Opažajo tudi, da kupci v Eurospinu s seboj vse pogosteje prinesejo svoje nakupovalne vrečke. Kupci se poslužujejo tudi praznih kartonskih embalaž iz njihovih pakirnih polic, so pa še vedno določeni kupci, ki želijo plastične vrečke, ki si jih vzamejo na oddelku sadja/zelenjave in jih potem uporabijo tudi za druge izdelke.

Izmed vseh ponujenih vrečk kupci sicer v Eurospinu največkrat izberejo oz. kupijo bio nakupovalno vrečko, ki je najcenejša in je nadomestila prejšnjo navadno plastično vrečko, prodaja plastičnih vrečk pa se je v zadnjem letu po njihovih opažanjih zagotovo zmanjšala za vsaj 30 odstotkov.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji