zz
Aktualno

Polovica B2B-blagovnih znamk nima zadostne prepoznavnosti

Številne B2B-blagovne znamke se ne znajo izpostaviti v primerjavi s konkurenco, saj jih le 51 odstotkov zunanjih odločevalcev ocenjuje kot drugačne in hitro prepoznavne.

Kljub temu, da velika večina (86 odstotkov) višjih odločevalcev priznava, da ima blagovna znamka izjemen vpliv na njihove odločitve o nakupu, skoraj polovica B2B-blagovnih znamk ni dovolj prepoznavnih, kar verjetno vodi v izgubo poslovnih priložnosti, ugotavlja Berkeley Communications Group. Skoraj vsi (96 odstotkov) anketirani zunanji odločevalci menijo, da je usklajena vizija med blagovno znamko in odnosi z javnostmi ključnega pomena.

Podatki tudi kažejo, da so odločevalci manj naklonjeni znamkam, ki tega ne upoštevajo, saj kar 86 odstotkov navaja, da jih nedosledna promocijska sporočila blagovnih znamk močno motijo.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji