zz
Aktualno

Polovica B2B-blagovnih znamk nima zadostne prepoznavnosti

Številne B2B-blagovne znamke se ne znajo izpostaviti v primerjavi s konkurenco, saj jih le 51 odstotkov zunanjih odločevalcev ocenjuje kot drugačne in hitro prepoznavne.

Kljub temu, da velika večina (86 odstotkov) višjih odločevalcev priznava, da ima blagovna znamka izjemen vpliv na njihove odločitve o nakupu, skoraj polovica B2B-blagovnih znamk ni dovolj prepoznavnih, kar verjetno vodi v izgubo poslovnih priložnosti, ugotavlja Berkeley Communications Group. Skoraj vsi (96 odstotkov) anketirani zunanji odločevalci menijo, da je usklajena vizija med blagovno znamko in odnosi z javnostmi ključnega pomena.

Podatki tudi kažejo, da so odločevalci manj naklonjeni znamkam, ki tega ne upoštevajo, saj kar 86 odstotkov navaja, da jih nedosledna promocijska sporočila blagovnih znamk močno motijo.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji