Polovica B2B-blagovnih znamk nima zadostne prepoznavnosti
Številne B2B-blagovne znamke se ne znajo izpostaviti v primerjavi s konkurenco, saj jih le 51 odstotkov zunanjih odločevalcev ocenjuje kot drugačne in hitro prepoznavne.
Kljub temu, da velika večina (86 odstotkov) višjih odločevalcev priznava, da ima blagovna znamka izjemen vpliv na njihove odločitve o nakupu, skoraj polovica B2B-blagovnih znamk ni dovolj prepoznavnih, kar verjetno vodi v izgubo poslovnih priložnosti, ugotavlja Berkeley Communications Group. Skoraj vsi (96 odstotkov) anketirani zunanji odločevalci menijo, da je usklajena vizija med blagovno znamko in odnosi z javnostmi ključnega pomena.
Podatki tudi kažejo, da so odločevalci manj naklonjeni znamkam, ki tega ne upoštevajo, saj kar 86 odstotkov navaja, da jih nedosledna promocijska sporočila blagovnih znamk močno motijo.