zz
Aktualno

Polovica B2B-blagovnih znamk nima zadostne prepoznavnosti

Številne B2B-blagovne znamke se ne znajo izpostaviti v primerjavi s konkurenco, saj jih le 51 odstotkov zunanjih odločevalcev ocenjuje kot drugačne in hitro prepoznavne.

Kljub temu, da velika večina (86 odstotkov) višjih odločevalcev priznava, da ima blagovna znamka izjemen vpliv na njihove odločitve o nakupu, skoraj polovica B2B-blagovnih znamk ni dovolj prepoznavnih, kar verjetno vodi v izgubo poslovnih priložnosti, ugotavlja Berkeley Communications Group. Skoraj vsi (96 odstotkov) anketirani zunanji odločevalci menijo, da je usklajena vizija med blagovno znamko in odnosi z javnostmi ključnega pomena.

Podatki tudi kažejo, da so odločevalci manj naklonjeni znamkam, ki tega ne upoštevajo, saj kar 86 odstotkov navaja, da jih nedosledna promocijska sporočila blagovnih znamk močno motijo.

Intervju

Gabrijela Cojzer in Mateja Črešnar
01. 10. 2024

Pred vrati je Dan PR, namenjen letnemu pregledu novosti, trendov in dobrih praks na…

V zadnjem letu je slovensko komunikacijsko sfero najbolj zaznamovala rast digitalne vključenosti in vpliv družbenih omrežij na oblikovanje javnega…

podkast
26. 09. 2024

Zvesti naročniki MM-a ste našo revijo SaMMozavestno za življenjski slog in marketing že…

Kot vodilno medijsko podjetje, ki nagovarja specifično, marketinško javnost, bi si želeli svoj doseg še povečati in na svojo stran pridobiti nove…

hostnik
23. 09. 2024

Pred NLB Ljubljanskim maratonom, ki bo 19. in 20. oktobra, smo se z Alešem Hostnikom, ki…

Po vzoru velikih športnih dogodkov tudi NLB Ljubljanski maraton nadgrajuje organizacijo v smer trajnostne izvedbe, saj želi vračati družbi.

Naši avtorji