Vinci Vogue Anžlovar
Aktualno

Poslovil se je Vinci Vogue Anžlovar

Včerajšnjo nedeljo je zaznamovala novica o smrti režiserja Vincija Voguea Anžlovarja.

Vinci Vogue Anžlovar je v 62. letu podlegel bolezni ALS, ki povzroča degeneracijo živčnih celic v možganih in hrbtenjači. Zapomnili si ga bomo kot režiserja prvega slovenskega celovečerca Babica gre na jug, pod njegovo taktirko pa so nastali še številni drugi filmi, med njimi Oko za oko, Poker, Vampir z Gorjancev, Dedek gre na jug in nedavno Tartinijev ključ, pod katerega se je podpisal tudi kot scenarist.  

Sodeloval je tudi pri snemanju številnih oglasov, med katerimi nam bodo v spominu ostali predvsem tisti za Mobitel, ki so nastali v sodelovanju z Agencijo 41 in Violeto Zgonik.

»Ustvarjati sanje je trdo delo« je bil Vincijev pogost stavek

Dunja Budair Prelog, direktorica agencije Brief, je ob smrti svojega prijatelja za MM delila nekaj svojih misli: »V Vincijevem ustvarjalnem opusu je poleg izjemnih filmskih dosežkov tudi osupljiva zbirka nepozabnih in legendarnih televizijskih oglasov. Vinci je vedno znova želel preseči ozko pojmovanje stroke in jo prežeti s širšim pojmovanjem estetike in komuniciranja. S svojo neizčrpno ustvarjalnostjo in prefinjenim občutkom za pripovedovanje zgodb je rušil meje nemogočega. Njegovo delo pušča globok pečat – ne le v svetu umetnosti, temveč tudi v srcih vseh, ki smo imeli čast stati ob njem. In tudi sama sem si utrgala delež privilegiranosti in biti del njegovega sveta. Bil je vraževeren in je sovražil številko 13. Zato si je za svoj odhod izbral številko 1 – omnia in numero et mensura

vinci mobitel

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji