#Povezani z digitalnim adventnim koledarjem
V Telekomu Slovenije so lani decembra za zaposlene pripravili digitalni adventni koledar. Tudi na ta način so poskrbeli za večjo povezanost med zaposlenimi, ki delajo na daljavo, in podjetjem.
Spremenjene okoliščine v lanskem letu so komunikatorje čez noč postavile pred mnoge izzive, še posebej pri komunikaciji z zaposlenimi. Podjetja, kjer so zaposleni začeli delati na daljavo, so uvajala različne inovativne komunikacijske pristope, katerih skupni cilji je bil obdržati povezanost med zaposlenimi, poskrbeti za motivacijo in vsem zagotoviti dovolj informacij o dogajanju v podjetju. »Tudi zaključek leta, ki je običajno namenjen skupnim zabavam in druženju, je bil lani drugačen, inovativna podjetja pa so našla načine, da so zaposlenim tudi v tem obdobju namenila posebno pozornost. V Telekomu Slovenije smo tako z orodjem Interactic, ki omogoča enostavno interaktivno nadgradnjo obstoječih komunikacijskih platform, za zaposlene pripravili digitalni adventni koledar,« pravijo. S koledarjem so zaposlenim na inovativen način približali tako korporativne kot tudi sproščene vsebine. Zaposlene je vsak dan pričakala drugačna vsebina in nova aktivnost.
Tudi velika podjetja so lahko agilna in ustvarjalna
Po besedah Katarine Prešeren, direktorice odnosov z javnostmi v Telekomu Slovenije, je bilo leto 2020 priložnost, da dokažejo, da so tudi velika podjetja hitra, agilna, učinkovita, ustvarjalna ter usmerjena v podporo družbi, v kateri delujejo. »Skozi vse leto smo tako izvajali številne aktivnosti za različne deležnike, z interno komunikacijo pa skrbeli za medsebojno povezanost. Da nam je to uspelo, je pokazala tudi raziskava, ki smo jo opravili med letom, v kateri so zaposleni izpostavili, da so se s podjetjem v izjemnih okoliščinah, v katerih smo se skupaj znašli, počutili izjemno #povezani. Zato nas tudi ni presenetil odličen odziv na aktivnosti v digitalnem adventnem koledarju, kjer so zaposleni sodelovali v izzivih in z veseljem prispevali tudi svoje vsebine,« je povedala.
Interaktivne vsebine postajajo ključnega pomena
Kot dodajajo v Interacticu, imajo interaktivne vsebine zaradi boljšega dosega in odziva vse večji pomen, različni interni komunikacijski kanali pa postajajo vse pomembnejša vez med zaposlenimi, ki delajo na daljavo, in podjetjem. »Ob tem raziskave kažejo, da je odziv na interaktivne vsebine tudi do dvakrat višji v primerjavi s klasičnimi objavami v obliki statičnih novic,« so še dodali.