Pravnik na dlani
Aktualno

Pravnik na dlani ponuja hitre in dostopne rešitve za pravne težave

Tako v zasebnem kot v poslovnem svetu se včasih znajdemo v situaciji, ko potrebujemo hiter, predvsem pa kakovosten pravni nasvet. In prav to svojim strankam nudi storitev Pravnik na dlani.

Gre za storitev, ki ponuja pravno svetovanje preko telefona, kar prihrani čas in denar, hkrati pa takoj preide k samemu bistvu problema. Pomoč vam nudijo izkušeni pravniki, ki so v svojih dolgoletnih karierah delovali na področjih gospodarskega, družinskega, kazenskega prava in drugih področij, pri tem pa poudarjajo, da v zgolj petnajstih minutah rešijo kar 90 odstotkov vseh težav.

Novost: B2B-svetovanja

Svetovanjem v segmentu B2C so z letošnjim letom dodali še segment B2B. »Bistvo vsega je, da je storitev podjetjem prijazna, učinkovita in cenovno dostopna, kar pomeni, da lahko imajo tako srednja kot mala podjetja pravnika na dosegu roke in lahko poslujejo brezskrbno. Preko storitve Pravnik na dlani pravni strokovnjaki vsak dan svetujemo podjetnikom in drugim na katerem koli pravnem področju, pa naj bodo to zaposlitev delavca, pogodbe o zaposlitvi, težave z neplačniki, poškodbe pri delu, pritožbe, dopisi, pregled obstoječih pogodb ali reklamacije. Najprej strokovno preučimo vaš problem, nato pa vam pomagamo s pravno usmeritvijo ali sestavimo dopise vseh vrst – od pritožb, ugovorov do pogodb za zaposlene in stranke,« pravijo.

Za podjetnike so pripravili tri pakete – osnovni, standardni in premium paket, ki so trenutno na voljo tudi po posebni, akcijski ceni.  

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji