Premiki v marketinškem oddelku Lidla Slovenija
Lidl Slovenija je kot eden od največjih slovenskih oglaševalcev v preteklem letu okrepil tudi svoj marketinški oddelek. Rast oddelka pa ni prinesla le dodatnih kreativnih moči, temveč tudi napredovanja znotraj ekipe.
Vlogo vodje oddelka oglaševanja je z aprilom 2021 nastopila Špela Kregar, prej vodja digitalnega marketinga. Kregarjeva je na Lidlu zaposlena od leta 2019. Z marketingom se je prvič srečala preko študentskega dela v digitalni agenciji Red Orbit, kjer se je pozneje tudi zaposlila. Pot jo je nato vodila do spletnega velikana Googla, kjer je bila koordinatorka programa Google Partners za Slovenijo in Srbijo – platforme za razvoj in izobraževanje agencij na področju oglaševanja AdWords. Pred Lidlom je svoje znanje in veščine krepila v D'Agency, hčerinskem podjetju agencije Pristop, kjer je kot vodja odnosov s kupci sodelovala z večjimi slovenskimi podjetji, kot so Mercator, NLB Vita, M Tehnika, Porsche Slovenija idr.
Mesto vodje digitalnega marketinga je z junijem 2021 zapolnila Tanja Knez, pred tem vodja digitalnega oddelka v skupini Kansai Helios, kjer je skrbela predvsem za komunikacijo različnih blagovnih znamk (Belinka, Chromos, Helios, Helios Refinish, Helios Group ipd.) na družbenih omrežjih, spletno oglaševanje in koordinacijo številnih, v veliki meri kompleksnejših digitalnih projektov. Pred tem je bila Knezova zaposlena v različnih agencijah za digitalni marketing, izkušnje pa je nabirala tako doma (Red Orbit, Goclick) kot v tujini (xister reply – Rim, Italija).
V vlogi vodje projektov so marca 2021 pozdravili tudi Leo Grilc, ki se je Lidlu Slovenija pridružila pred dvema letoma kot karierna začetnica v sklopu Lidlovega programa Trainee, ki spodbuja zaposlovanje mladih talentov. Lea je že kot študentka svoje marketinške izkušnje nabirala v Študentski sekciji DMS, kjer je bila aktivna članica več kot tri leta. V sklopu sekcije je sodelovala tudi pri organizaciji največje študentske marketinške konference Fanfara, ki se ji je leta 2014 pridružila kot članica ekipe sponzorstev, leto pozneje pa prevzela vlogo vodje omenjene ekipe. V letu 2016 se je preizkusila tudi v vlogi desne roke takratne predsednice Fanfare. Ne preseneča, da je bila njena prva zaposlitev prav v Društvu za marketing Slovenije, kjer je pod vodstvom Tanje Kavran nabirala znanja in izkušnje na različnih področjih dela.
Anita Srac, vodja področja marketing v Lidlu Slovenija, je ob tem povedala: »Verjamem v uspeh našega tima in se veselim, ker vem, da bo dobra sinergija v prihodnosti prispevala k še boljši in bolj učinkoviti komunikaciji Lidla Slovenija do naših kupcev.«