z
Aktualno

Prenovljena blagovna znamka AEG predstavlja prvo zvočno identiteto

Blagovna znamka AEG, del skupine Electrolux, je poleg najnovejše kuhinjske linije predstavila tudi prenovljeno identiteto, ki vključuje poseben vizualni in zvočni odtis.

Nemška blagovna znamka AEG s 137-letno tradiciojo ostaja relevantna in prepoznavna na trgu kot premijska znamka s podobo, ki je nastala v sodelovanju z ameriško agencijo Prophet. Ta temelji na sodobni interpretaciji tradicionalnih elementov.

Med ključnimi novostmi je prenovljena barvna paleta, ki še vedno ohranja rdečo kot osrednjo barvo znamke, vendar z dodanimi temnejšimi odtenki, ki prinašajo več elegance in drznosti. S tem se blagovna znamka odločno postavlja kot premijski igralec na trgu, kot pravijo. Tom Astin, direktor blagovne znamke in strategije AEG, je poudaril pomen povezave z uporabniki: »Ta preobrazba, ki temelji na inovacijah in raziskavah med potrošniki, odraža sodobne trende, a ostaja zvesta svoji dediščini.«

Prva zvočna identiteta AEG

Vzporedno z vizualno prenovo je znamka AEG prvič v zgodovini predstavila tudi zvočno identiteto, pri razvoju katere je sodelovalo podjetje MassiveMusic, ki je specializirano za ustvarjanje zvočnih identitet za blagovne znamke. AEG-ejeva zvočna podoba združuje tople strunske melodije z elektronskimi udarci. Astin izpostavlja pomen zvoka kot čustvenega mostu med blagovno znamko in potrošniki: »Zvok ponuja edinstveno priložnost za povezovanje z uporabniki na bolj intuitivni ravni. Nova zvočna identiteta krepi obljubo, da bomo vedno izzivali pričakovanja.«

Intervju

Gabrijela Cojzer in Mateja Črešnar
01. 10. 2024

Pred vrati je Dan PR, namenjen letnemu pregledu novosti, trendov in dobrih praks na…

V zadnjem letu je slovensko komunikacijsko sfero najbolj zaznamovala rast digitalne vključenosti in vpliv družbenih omrežij na oblikovanje javnega…

podkast
26. 09. 2024

Zvesti naročniki MM-a ste našo revijo SaMMozavestno za življenjski slog in marketing že…

Kot vodilno medijsko podjetje, ki nagovarja specifično, marketinško javnost, bi si želeli svoj doseg še povečati in na svojo stran pridobiti nove…

hostnik
23. 09. 2024

Pred NLB Ljubljanskim maratonom, ki bo 19. in 20. oktobra, smo se z Alešem Hostnikom, ki…

Po vzoru velikih športnih dogodkov tudi NLB Ljubljanski maraton nadgrajuje organizacijo v smer trajnostne izvedbe, saj želi vračati družbi.

Naši avtorji