Prenovljena blagovna znamka AEG predstavlja prvo zvočno identiteto
Blagovna znamka AEG, del skupine Electrolux, je poleg najnovejše kuhinjske linije predstavila tudi prenovljeno identiteto, ki vključuje poseben vizualni in zvočni odtis.
Nemška blagovna znamka AEG s 137-letno tradiciojo ostaja relevantna in prepoznavna na trgu kot premijska znamka s podobo, ki je nastala v sodelovanju z ameriško agencijo Prophet. Ta temelji na sodobni interpretaciji tradicionalnih elementov.
Med ključnimi novostmi je prenovljena barvna paleta, ki še vedno ohranja rdečo kot osrednjo barvo znamke, vendar z dodanimi temnejšimi odtenki, ki prinašajo več elegance in drznosti. S tem se blagovna znamka odločno postavlja kot premijski igralec na trgu, kot pravijo. Tom Astin, direktor blagovne znamke in strategije AEG, je poudaril pomen povezave z uporabniki: »Ta preobrazba, ki temelji na inovacijah in raziskavah med potrošniki, odraža sodobne trende, a ostaja zvesta svoji dediščini.«
Prva zvočna identiteta AEG
Vzporedno z vizualno prenovo je znamka AEG prvič v zgodovini predstavila tudi zvočno identiteto, pri razvoju katere je sodelovalo podjetje MassiveMusic, ki je specializirano za ustvarjanje zvočnih identitet za blagovne znamke. AEG-ejeva zvočna podoba združuje tople strunske melodije z elektronskimi udarci. Astin izpostavlja pomen zvoka kot čustvenega mostu med blagovno znamko in potrošniki: »Zvok ponuja edinstveno priložnost za povezovanje z uporabniki na bolj intuitivni ravni. Nova zvočna identiteta krepi obljubo, da bomo vedno izzivali pričakovanja.«