z
Aktualno

Prenovljena blagovna znamka AEG predstavlja prvo zvočno identiteto

Blagovna znamka AEG, del skupine Electrolux, je poleg najnovejše kuhinjske linije predstavila tudi prenovljeno identiteto, ki vključuje poseben vizualni in zvočni odtis.

Nemška blagovna znamka AEG s 137-letno tradiciojo ostaja relevantna in prepoznavna na trgu kot premijska znamka s podobo, ki je nastala v sodelovanju z ameriško agencijo Prophet. Ta temelji na sodobni interpretaciji tradicionalnih elementov.

Med ključnimi novostmi je prenovljena barvna paleta, ki še vedno ohranja rdečo kot osrednjo barvo znamke, vendar z dodanimi temnejšimi odtenki, ki prinašajo več elegance in drznosti. S tem se blagovna znamka odločno postavlja kot premijski igralec na trgu, kot pravijo. Tom Astin, direktor blagovne znamke in strategije AEG, je poudaril pomen povezave z uporabniki: »Ta preobrazba, ki temelji na inovacijah in raziskavah med potrošniki, odraža sodobne trende, a ostaja zvesta svoji dediščini.«

Prva zvočna identiteta AEG

Vzporedno z vizualno prenovo je znamka AEG prvič v zgodovini predstavila tudi zvočno identiteto, pri razvoju katere je sodelovalo podjetje MassiveMusic, ki je specializirano za ustvarjanje zvočnih identitet za blagovne znamke. AEG-ejeva zvočna podoba združuje tople strunske melodije z elektronskimi udarci. Astin izpostavlja pomen zvoka kot čustvenega mostu med blagovno znamko in potrošniki: »Zvok ponuja edinstveno priložnost za povezovanje z uporabniki na bolj intuitivni ravni. Nova zvočna identiteta krepi obljubo, da bomo vedno izzivali pričakovanja.«

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji