z
Aktualno

Prenovljena blagovna znamka AEG predstavlja prvo zvočno identiteto

Blagovna znamka AEG, del skupine Electrolux, je poleg najnovejše kuhinjske linije predstavila tudi prenovljeno identiteto, ki vključuje poseben vizualni in zvočni odtis.

Nemška blagovna znamka AEG s 137-letno tradiciojo ostaja relevantna in prepoznavna na trgu kot premijska znamka s podobo, ki je nastala v sodelovanju z ameriško agencijo Prophet. Ta temelji na sodobni interpretaciji tradicionalnih elementov.

Med ključnimi novostmi je prenovljena barvna paleta, ki še vedno ohranja rdečo kot osrednjo barvo znamke, vendar z dodanimi temnejšimi odtenki, ki prinašajo več elegance in drznosti. S tem se blagovna znamka odločno postavlja kot premijski igralec na trgu, kot pravijo. Tom Astin, direktor blagovne znamke in strategije AEG, je poudaril pomen povezave z uporabniki: »Ta preobrazba, ki temelji na inovacijah in raziskavah med potrošniki, odraža sodobne trende, a ostaja zvesta svoji dediščini.«

Prva zvočna identiteta AEG

Vzporedno z vizualno prenovo je znamka AEG prvič v zgodovini predstavila tudi zvočno identiteto, pri razvoju katere je sodelovalo podjetje MassiveMusic, ki je specializirano za ustvarjanje zvočnih identitet za blagovne znamke. AEG-ejeva zvočna podoba združuje tople strunske melodije z elektronskimi udarci. Astin izpostavlja pomen zvoka kot čustvenega mostu med blagovno znamko in potrošniki: »Zvok ponuja edinstveno priložnost za povezovanje z uporabniki na bolj intuitivni ravni. Nova zvočna identiteta krepi obljubo, da bomo vedno izzivali pričakovanja.«

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji