nkbm
Aktualno

Preskočite zmenke in se kar poročite - v banki

Na valentinovo je Nova KBM v sodelovanju z agencijo Imago Bold pripravila dogodek, v okviru katerega so pari lahko preskočili klasično vrtnico, bonboniero in zmenek ter se kar »poročili«.

V poslovalnici Nove KBM Ljubljana Center na Stritarjevi 2 so pare pričakali cvetje, poročna koračnica, družice in matičar, sicer znani voditelj Luka Korenčič. Pare je simbolično poročil v izvirnem obredu ter jim razložil, da je po opravljeni poroki čas za pravi preizkus predanosti – skupno odločitev za kredit. »Bančništvo ima širok nabor storitev, kjer so navade strank popolnoma nasprotne. Če pri transakcijskih računih velja pravilo, da se posameznik prej loči kot menja banko, pa pri kreditih stranke takšne »zvestobe« ne poznajo. Ponudba in pogoji kredita so ključni, stranke so v tem primeru izredno prilagodljive in hitro menjajo banko, čeprav se storitev in zavedanje odgovornosti pri bankah razlikuje,« je za MM povedal Jure Bračko, direktor korporativnega komuniciranja in marketinga Nove KBM. »V tej oglaševalski akciji smo hoteli vnesti več svežine in drznosti pri komuniciranju potrošniških kreditov, ki so v Novi KBM varen produkt. Hkrati pa posameznike povabiti v poslovalnice, kjer pri naših strokovnjakih dobijo vse potrebne informacije. Skupna odločitev za kredit – ki jo je agencija Imago Bold uspešno prepletla z valentinovim – je namreč pokazatelj predanosti, a hkrati mora biti odgovorna in načrtovana,« zaključuje Bračko.

Valentinov dogodek je bil uvod v oglaševalsko akcijo, ki bo trajala do konca februarja, v Novi KBM pa že razmišljajo o nadgradnji tovrstnega komuniciranja.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji